chat topic aanmelding voorjaars meeting 2010 !!!!!

Gestart door muis, april 18, 2010, 08:16:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klavertjes

Nout en Jur komen (hopenlijk op dat tijdstip zonder file) rond 14.30u aan op de camping. 't is 2 uur rijden en Jur heeft tot 12u school!

Valérie tot 15u helaas dus ik kom met haar 'na' met de trein, we gaan de demonstratie dus niet redden vrees ik, want met de trein is het 'n hele onderneming Braamt (eh ik bedoel station Doetinchem da's geloof ik 't dichtst bij), wij zijn om even voor half zeven daar op 't station, we vermaken ons wel samen in de trein hoor, maar de demonstratie is wel jammer, ik hoop dat er wel genoeg mensen al aanwezig zijn dan, 't zou anders toch echt zonde zijn!

Nog 15 dagen, hier is wel de plek om af te tellen toch!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

JackenMarianne

Wij vertekken donderdag al direct nadat de oudste uit school komt.
Dat scheelt een hoop  :( ::) :( ::) in de groep en kan ik al snel genieten van mijn  W: tje

(overigens zijn vrijdag wel tips welkom over wat er niet goed staat en hoe we de boel kunnen merken met tape)

Richard

Citaat van: JackenMarianne op mei 07, 2010, 05:59:28 PM
Wij vertekken donderdag al direct nadat de oudste uit school komt.
Dat scheelt een hoop  :( ::) :( ::) in de groep en kan ik al snel genieten van mijn  W:tje

(overigens zijn vrijdag wel tips welkom over wat er niet goed staat en hoe we de boel kunnen merken met tape)

>:( >:( >:(

Klavertjes

Ik hou 'm erin:

NOG 14 dagen

(nou krijg ik dat alleen niet in 'n megagroot lettertype wat ik dus eigenlijk nog wilde)
zo dan? gr marcel ;)

walter

NOG 13 DAGEN

ik zal het formaat sociaal houden maar krijg er nu echt zin in :+ :+ >:(

Alex

Het weer voor de 21 twintigste.:(

Kom jongen met onze :** positieve instelling :**  krijgen we wel mooi weer.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Tja, ach mooi weer is natuurlijk super, maar we blijven niet weg als 't een beetje regent toch? Alex?  :H

Alex

Zerkerssss niet maar voor het afbreken zou dit leuk zijn. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Goed zo jongens er staat nu nog maar 1 druppel bij.

Richard

Alex

marcel.s

Alex