Cafe chat voor voorjaarsweekend plus foto's

Gestart door Richard, oktober 10, 2010, 09:22:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Alex

Hier gaan we dus verder over de camping en het klapweekend.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

We hebben er zin in, bedacht me net wel dat het nog bijna 8 maanden wachten is (snik)

Alex

Wat denk je van ons zie ons daar lekker van het zonnetje genieten.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Het sanitair ziet er prachtig uit...
Het eerste veld waar we staan heeft zeer veel speel mogelijkheden voor de kidzz.
sanitair staat er zeer dichtbij...
Het veld zelf is groot zonder afscheidingen tussen de klappers...
Er zijn ook beesten rond de camping te vinden....
er zijn twee zwembaden max 1,40 mtr diep...
Een cafe waar je s avonds eventueel een pintje kunt pakken moch je voorraad op zijn :#

tja meer weet ik ff niet

Richard

Alex

Richard

muis

:H :H wat komt er op de bbq

Ja, wij zeiden al tegen elkaar dat jullie het erg troffen met het weer.

en die beesten, wespen, spinnen, torren?

Richard

Citaat van: muis op oktober 10, 2010, 09:55:09 PM
:H :H wat komt er op de bbq

Ja, wij zeiden al tegen elkaar dat jullie het erg troffen met het weer.

en die beesten, wespen, spinnen, torren?
alleen ezels :#

Alex

muis

ik zat net even de plattegrond te bekijken, welk veld is het?

Alex

caspar

wij gaan zekers mee moet alleen ff wachten met boeken daar ik nog geen vast rooster heb en geen vaste collega waar ik dan mee moet ruilen als ik die dagen niet vrij ben
ben morgen en dinsdag trouwens lekker vrij :K :K