Cafe chat voor voorjaarsweekend plus foto's

Gestart door Richard, oktober 10, 2010, 09:22:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Richard

Citaat van: Klavertjes op mei 27, 2011, 11:15:52 PM
Ik leg ballonnen bij de spullen, vond er laatst op 'n plek waar ik ze niet verwachtte...

Hier ook nog wat ballonnen, wordt een vrolijke boel zo.

Richard

Heeft iemand een sputbus verf o.i.d dan {virus -melding}

muis

De ballonnenvraag was voor iets speciaals. Als je even een pagina terug gaat, daar staat het :X

Bonny

Ik zeg nog 2 dagen en 16 uur dan is het klaptijd  :> :> :> :>
WE hebben er zin in  :J
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

KlapJoeri

Wanneer gebeuren de diverse activiteiten op het klapweekend?

Want nou las ik hier van de week weer over het pannekoekfestijn op woensdag -dat wij helaas missen want wij komen donderdag pas- en moest ik een tijdje terug vragen op welke dag de BBQ was.
Verder staat natuurlijk de kinderbingo op het programma, en Aart Kok komt de demo geven. Wanneer is dit?

Wil iemand een soort van agenda posten worden voor de activiteiten die gepland zijn?
The cold never bothered me anyway.....

Alex

Oeiiiiii planning raar woord voor ons.

Wilmmaaaaaaaaaaaaaa doe jij dit. ? :P

Hebben we er zin in.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Planning doen we niet aan maar een agenda moet kunnen :#

woensdag - pannenkoeken eten

vrijdag - Aart Kok met Combi Camp ('s middags)

zaterdag - kinderbingo
            - einde middag, begin avond BBQ

Tussendoor nog een activiteit voor de de kinderen tot ong 6 jaar en 1 voor de kinderen va ong 6 jaar.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: Alex op mei 29, 2011, 12:27:07 PM
En dan zijn er ook nog de activiteiten van de camping zelf.

http://www.kom-es-an.nl/activiteiten.html
Daar hebben we helemaal geen tijd voor :H :H

marcel.s

Citaat van: muis op mei 29, 2011, 12:18:19 PM
Planning doen we niet aan maar een agenda moet kunnen :#

woensdag - pannenkoeken eten

vrijdag - Aart Kok met Combi Camp ('s middags)

zaterdag - kinderbingo
            - einde middag, begin avond BBQ

Tussendoor nog een activiteit voor de de kinderen tot ong 6 jaar en 1 voor de kinderen va ong 6 jaar.

ik geloof dat dat de planning is,duidelijk zo, verder gaan we niet  :#

hopelijk kunnen we dat planningloze volhouden, ondanks het dubbele aantal volgend jaar

muis

jsteijn

Helaas moet ik thuis wel plannen om onze eerste ervaring met de klapkar goed in het gareel te krijgen  ;(
Manlief moet woensdag nog werken en oudste kind (zoon) nog naar school.

Omdat de camping ongeveer 2 uur rijden is (hopelijk niet te veel file) komen we pas om een uur of 5/ half zes aan.
Ik moet eerlijk bekennen.... zie er wel een beetje tegen op om dan alles op te zetten terwijl de avond nadert ....

Komt iedereen pas laat aan of zouden er op dat moment al mensen zijn op wie we een beroep mogen doen om te helpen onze AK prestige 1992 om te toveren tot paleisje  :?

KlapJoeri

niet teveel plannen, het is tenslotte vakantie!! Dat snap ik ook, maar we willen natuurlijk niets missen!!! Dus toch wel handig als je globaal weet wat er wanneer gaat gebeuren...
The cold never bothered me anyway.....