pannenkoeken bakken klapweekend 2012

Gestart door muis, maart 04, 2012, 03:53:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

KlapJoeri

niets zo lekker in de limonade als Deests kraanwater..  ;)
The cold never bothered me anyway.....

walter

Citaat van: caspar op april 09, 2012, 08:55:04 AM
waaom jerrycans met water dat komt gewoon uit de kraan hoor die daar aan de muur hangt :# :# :#
en walter maakt op veld 2 de misbaksels :> :> :>

hoezo maak ik de misbaksels?
dat is mijn buurman toch op de camping :+ :O

mvdkant

Citaat van: Walter op april 09, 2012, 09:44:15 PM

bedoel je links of rechts? ik hoop rechts maar het kan ook links zijn. ben ik links of ben ik rechts van jou :? ik weet het niet :H

muis

gezellig kransje hier.... en wat mag ik voor de dames noteren :P :P

Richard

muis

Dat is niet off topic, ik wilde weten wat ik op pagina 1 mag noteren qua beslag oid

JackenMarianne

Citaat van: Walter op april 09, 2012, 09:44:15 PM

Hey Walter, wij zijn er vroeg dit jaar, kunnen we samen die lekkere misbaksels maken!!!

Ik neem denk ik:

• 4 liter mix mee
    stroop
    poedersuiker
    waterkanonnen
    geraspte kaas
    vloeiboter
    scottel en
    Jack (om te laten bakken)....

Mochten andere op veld 2 later aankomen, laat de kinderen ( of jezelf natuurlijk) dan gerust al bij de pannenkoeken bakkers langsgaan!!!

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

manueeltje77

Hoi allemaal,

Wij proberen er ook rond een uurtje of 13u er te zijn. Want we gaan proberen vroeg te vertrekken het is toch zoeen 2? uur rijden zegt de tomtom... dus we maken er maar 3u van incl piespauzes :# Maar wij zullen nog uuuuuuren :# bezig om de vouwwagen in elkaar te zetten voor de 1ste keer :H en dat met 3 gezellige mutsen van meiden :>
We hebben er het eventjes kort erover gehad maar ik geloof dat wij alle 3 een 2ltr melkkan meenemen met beslag... Zijn wij optijd klaar als beginnelingen.(heb geduld hihi WW) dan willen we graag mee bakken of anders geven we 2 kannen enz weg zodat een ander alvast kan beginnen. Eten we zelf nog een kannetje bij de tent op ofzo als we heel traag zijn  ::) :# ach het gaat wel goed komen. We hopen voor mei nog een mooi weekend te krijgen zodat we de vouwwagen kunnen uit proberen ipv klungelen op de camping :H

We gaan binnenkort ff om tafel en dan weten we precies wat voor lekkers we meer meenemen ipv alleen beslag  8)haha.

We hebben er reuze zin in onze 1ste vouwwagenweekend en ik ben 15 mei jarig  :#maar dan ben ik druk aan het inpakken en alles klaar zetten, dus vier ik lekker fijn op de camping met honderden pannekoeken  :>

Tot gauw allemaal!!!

groetjes van Manuela, Mirjam, Manon

Sadkingbilly

Om een of andere reden krijg ik iedere reactie die hier gepost wordt ook in mijn PM box.. Vaag.

Wij hebben er ook erg  veel zin in. Even kijken hoe laat we er zijn, opzetten zal voor ons iets langer duren nu (zwangere vrouw enzo) dus we zullen wel als laatste klaar zijn ;)

Zomaar even uit interesse, zijn er vouwwagens die standaard voorzien zijn van een 220-12V omvormer voor verlichting en dergelijke? Dat lijkt me wel iets voor ons na de tent..

Frankie

Citaat van: Sadkingbilly op april 11, 2012, 02:04:25 PM
Om een of andere reden krijg ik iedere reactie die hier gepost wordt ook in mijn PM box.. Vaag.
Je hebt niet op enig moment voor 'notificatie' gekozen en dat bevestigd?

spikehome

Citaat van: Frankie op april 11, 2012, 02:07:19 PM
Je hebt niet op enig moment voor 'notificatie' gekozen en dat bevestigd?
je was me voor Frankie.
Maar denk idd dat je notificatie aan hebt.
dan krijg je een mail berichtje en die gaat niet naar je PM box iig.

CenC

Wij hebben er ook erg  veel zin in. Even kijken hoe laat we er zijn, opzetten zal voor ons iets langer duren nu (zwangere vrouw enzo) dus we zullen wel als laatste klaar zijn ;)

Zomaar even uit interesse, zijn er vouwwagens die standaard voorzien zijn van een 220-12V omvormer voor verlichting en dergelijke? Dat lijkt me wel iets voor ons na de tent..

Ik heb wel een PB gestuurd om het pannenkoeken op veld 3 op de kaart te krijgen...en dat is gelukt!! :> :>

walter

Citaat van: muis op april 09, 2012, 11:12:57 PM
gezellig kransje hier.... en wat mag ik voor de dames noteren :P :P

2 pannenkoeken met spek, kaas en ui. en graag een koud biertje erbij graag :#

Miss BBQ

Citaat van: Jootje1710 op maart 14, 2012, 03:08:59 PM
Hoi,

Ik sta op plekje 234 en weet niet op welk veld dit is, maar omdat ons middelste kind met scouting op kamp gaan, gaan wij pas na half 8 weg van huis en zullen dan al gegeten hebben. Helaas missen we dan de pannekoeken :-(

Groetjes, Jootje

Omdat jullie oudste dochter nu toch mee blijkt te gaan, kunnen jullie nu dus wel mee pannenkoeken eten  :>