pannenkoeken bakken klapweekend 2012

Gestart door muis, maart 04, 2012, 03:53:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

jsteijn

Wij bakken in ieder geval mee aan die hoogste stapel  :J want de platte plaat is binnen en gaat mee met hemelvaart  :>

Richard

Citaat van: jsteijn op mei 01, 2012, 10:25:46 PM
Wij bakken in ieder geval mee aan die hoogste stapel  :J want de platte plaat is binnen en gaat mee met hemelvaart  :>
:K :K :K :nl

herowebe

Wij hebben de Cadac Safari Chef gekocht!
Dus kan ik ook helpen met bakken! (en ondertussen bowl schenken) :#

elisabeth

Hebben we een jury nodig 'wie bakt de lekkerste pannenkoek?'
Vrijwilligers?  :nl

Richard

Citaat van: elisabeth op mei 04, 2012, 10:00:48 PM
Hebben we een jury nodig 'wie bakt de lekkerste pannenkoek?'
Vrijwilligers?  :nl
Yep ,jij bent bijdeze vrijwillig aangewezen....succes... :P

elisabeth

:>

ik dacht dat je het nooit zou vragen!

Frankie

Citaat van: elisabeth op mei 04, 2012, 10:35:00 PM
:>

ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Er zijn in theorie 55 deelnemers en echt proeven vergt minimaal een halve pannenkoek. Dus hou ff een plekje in je maag open voor 27,5 pannenkoek.  :#

Richard

Citaat van: Frankie op mei 04, 2012, 10:41:56 PM
Er zijn in theorie 55 deelnemers en echt proeven vergt minimaal een halve pannenkoek. Dus hou ff een plekje in je maag open voor 27,5 pannenkoek.  :#
Pluis een tweede en derde rond en dan nog de finale.....doet me denken aan iets met monty pyton... :ca

Frankie

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 04, 2012, 10:52:04 PM
Pluis een tweede en derde rond en dan nog de finale.....doet me denken aan iets met monty pyton... :ca
And finally monsieur, a waffle-thin mint....  :ca

Richard

Richard

muis

marbel

Wij staan ook op veldje 4 heb ik eindelijk ontdekt, plaats 236. We vertrekken ongeveer 3 uur uit Haarlem, dus wij komen laat aan. Dan gaat het opzetten ons ook nog heel veel tijd kosten ben ik bang  ::) dus ik weet niet of helpen bakken gaat lukken. Ik kan wel een aantal komkommers meenemen om tussendoor van te snacken? Poedersuiker en citroensap is bij ons vrij standaardbeleg voor naturelpannekoeken dus dat neem ik ook mee. Verder bacon en geraspte kaas, want dat komt altijd wel op volgens mij - en stroop voor bij de kaas/spek. En misschien wat extra spa rood (spa bruis voor de vlamingen onder ons   :O) voor de volwassenen die geen alcohol willen? Of hebben we die niet en kan ik beter wat extra wijn meenemen?  >:(