pannenkoeken bakken klapweekend 2012

Gestart door muis, maart 04, 2012, 03:53:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Miss BBQ

@ Alex:

Ja,

1) jullie gezonde eetlust
2) afwasborstels, droogdoeken en teiltjes, oftewel "dienstdoend corveeër" die avond.   :O :#  :H :H

Miss BBQ

@muis:

Voel me nu bijna miss pannekoek ipv bbq ::) ;)

Ik had vorige keer ook 6 liter bij en die waren ook op.
Maar, toen wel voor iedereen die voorbij kwam gebakken, en nu dus "slechts" voor max. 17 deelnemers = 71 personen

Nu ik dit zo lees, ehhhh tel, zijn dat er toch wel heel veel.
Maar goed, wel redelijk veel kleine kindjes, én....... lust iedereen wel pannenkoeken én........ zijn ze er ook allemaal woensdagavond al?

Wordt toch wel iets ingewikkelder zo, lijkt het wel. Of denk ik nu te moeilijk?

Miss BBQ

Denk dat ik dan toch maar 6 liter beslag meeneem, werd een beetje "bang" van de telling. En hongerlije kan niet de bedoeling zijn.

En beslag dat over is, kan de volgende ochtend bij het ontbijt, of 's middags als lunch worden opgebakken.

Richard

@ miss BBQ ga thuis eens beginnen met koken.
Junk

muis

@ MrRoadmaster, ben jij daar nog niet mee bezig  :P

@ Miss BBQ, ik pas het hier ook aan , dat is dan 2x 6 liter :#
@ Alex nemen jullie ook wat mee.

Richard

@muis,
Ben al bezig met honger te krijgen :O

Muilwijk

Is er nog meer beslag nodig voor veld 1?
Anders kan ik dat ook nog meenemen.

Ik zal in ieder geval ook spek, kaas, butterscotch stroop en kaneelsuiker meenemen, en nog een fles boter. Altijd handig.
En de skottel om te bakken  :J
Wij zijn er vroeg in de middag al, de kinderen hebben woensdag al vrij van school  :>

Groetjes, Irene

ILOnA_013

VELD 2

Ik stel voor, voor veld 2 dat iedere vouwwagen z'n eigen spulletjes mee neemt. Dat we dan lekker de skottels bij elkaar zetten en dat iedereen z'n eigen pannenkoekjes kan bakken. Dit ook met het tijdverschil dat iedereen binnen komt en klaar is met bouwen. Er zijn vast wel vrijwilligers die dan even willen bakken voor de bouwers :# (geen goed idee, kom maar op met andere ideeen dan  :P)

:off
maar word de bbq dan ook niet te groot  :X

muis

De bbq wordt door iedereen samen gedaan, met de pannenkoeken waren het meestal dezelfde die stonden te bakken.  Laten we even kijken voor veld 2 wie wil bakken voordat we weer een ander plan kiezen. Dus wie neemt wat mee voor veld 2?

Voor veld 1, tja misschien wat pakken mix meenemen voor het geval dat (je hebt ook die je met water aanlengt)

Ik zet het in het lijstje

Muilwijk

Ik zal ook nog wat pakken mix meenemen voor de zekerheid!

sannie75

Hahaha ik denk ff kijken wat ik mee kan nemen voor veld 1 staat me daar al een lijst zeg!! :#

Nou ja is het zinvol dat ik nog meer beslag mee neem? Ik heb zoiezo poedersuiker en stroop mee, kan nog wat kaas en spek meenemen??

Bonny

Citaat van: Miss BBQ op maart 04, 2012, 04:29:06 PM
@ Alex:

Ja,

1) jullie gezonde eetlust
2) afwasborstels, droogdoeken en teiltjes, oftewel "dienstdoend corveeër" die avond.   :O :#  :H :H

:(
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

herowebe

IK kom net thuis en lees hier het pannenkoekentopic!!
Ik geloof dat alles al geregeld is voor veld 1, maar ik wil ook graag mijn steentje bijdragen!!
Kan ik nog ergens voor zorgen??
Toetje misschien?? Bowl? Of iets anders! Laat het mij maar weten. Jullie zijn de ervaringsdeskundigen!!