pannenkoeken bakken klapweekend 2012

Gestart door muis, maart 04, 2012, 03:53:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

gaan

Maken jullie er ook een wedstrijd van, wie het meeste pannekoeken kan bakken in 10 minuten :J
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

spikehome

Citaat van: gaan op maart 08, 2012, 11:17:23 AM
Maken jullie er ook een wedstrijd van, wie het meeste pannekoeken kan bakken in 10 minuten :J
bakken of opeten?

gaan

Ik denk dat ik met bakken sneller ben dan in opeten, tenminste na 2 pannekoeken dan :#
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

muis

Citaat van: spikehome op maart 08, 2012, 10:49:02 AM
@muis
onderstaand gemist veld4?Overigens nemen wij ook pannekoeken mix mee zodat daar iig geen tekort aan is.
Ook nemen wij spek, stroop en jam mee.
En natuurlijk bak boter.
Skottel gaat waarschijnlijk ook nog wel mee en natuurlijk een pan om alles mee te bakken.
Ben bang van wel, ik zet het er meteen bij WW WW

N0a

wij staan ook gezellig op veld 4;
poedersuiker en bruine suiker nemen wij mee ok??
de kids eten trouwens nagenoeg geen pannekoeken :N

JanW

Voor veld2

Boter 3 flessen
Kaas
Ontbijtspek
Basterd suiker

muis

bosi

Zie dat wij op veld 3 nog de eenigste koekenbakkers zijn  :#

veld 3 plaatsen 51 - 68
mix - bosi
melk - bosi
eieren - bosi
poedersuiker - bosi
strooisels - ff
spek - CenC
geraspte kaas - CenC
gesneden appel - CenC
rozijnen - CenC

Wellicht toch handig als er een paar koekenbakkers bijkomen  :J , anders krijg ik van die lamme armen van al dat pannekoek omdraaien  ;)

Wij hebben besloten om de mix al volledig toebereid in melkkannen mee te brengen (was een goede tip  I: )

ff

Citaat van: bosi op maart 13, 2012, 12:31:33 PM
Zie dat wij op veld 3 nog de eenigste koekenbakkers zijn  :#

veld 3 plaatsen 51 - 68
mix - bosi
melk - bosi
eieren - bosi
poedersuiker - bosi
strooisels - ff
spek - CenC
geraspte kaas - CenC
gesneden appel - CenC
rozijnen - CenC

Wellicht toch handig als er een paar koekenbakkers bijkomen  :J , anders krijg ik van die lamme armen van al dat pannekoek omdraaien  ;)

Wij hebben besloten om de mix al volledig toebereid in melkkannen mee te brengen (was een goede tip  I: )

Degene die de mix meeneemt hoeft toch niet als enige te bakken?

Chrisje

Citaat van: ff op maart 13, 2012, 12:35:46 PM
Degene die de mix meeneemt hoeft toch niet als enige te bakken?

Ik heb een mooie skottel waar we op kunnen bakken.

CenC

Citaat van: Chrisje op maart 13, 2012, 05:09:37 PM
Ik heb een mooie skottel waar we op kunnen bakken.

En ik neem 2 pannekoekpannen mee....onze keuken is verrijdbaar...

ff

Mijn schoonvader heeft geloof ik een Paellapan .... hoe groot zullen die pannenkoeken zijn?

elisabeth

wauw! Het duizelt me.... de pannenkoeken vliegen me om de oren.... Ik was al even niet op t forum geweest..... !
Ja  :J, we bakken ook pannenkoeken! De stroop, suiker, jam en spekjes gaan mee! Beslag neem ik ook mee (wel zo handig inderdaad!) (veld2)

caspar

Citaat van: ff op maart 13, 2012, 06:15:33 PM
Mijn schoonvader heeft geloof ik een Paellapan .... hoe groot zullen die pannenkoeken zijn?

deze is voor 200 personen bedoel je zo iets  :# :#