Het grote Najaar weekend chat topic(2013)

Gestart door Alex, mei 02, 2013, 09:35:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

Kien

Net nog een zibro geritseld... Je weet maar nooit.....

Kien

Heb ook nog een fles palenka, voor de liefhebbers, anders gaat hij in de zibro....

Ccindy

Veel plezier allemaal!!

Onze Dakota staat ter reparatie bij De Wit, dus wij zijn niet van de partij, maar gezien het weer en de stemming hier gaan jullie het vast erg gezellig krijgen.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

Dank je indy, komt helemaal goed. Zo eerst Ard uitzwaaien voor schoolreisje naar de Efteling :J

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Zo de wagen weer onder zijn dekzeiltje vandaan en kan weer op reis.
Als het goed is de laatste keer met ons.

Koffers liggen in de auto nu even da gasfles van de bbq halen want anders hebben we niks voor op de scottel. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

Allemaal veel plezier.
Gezien wij een familie dag hebben gaan wij niet komen.

Alex

Neemt iedereen een goede deken mee. :P

http://www.nu.nl/binnenland/3586477/eerste-vorst-van-najaar-feit.html
En ga ik Wilma dit jaar voor het eerst met lange mouwen zien. ;)

muis

Hmm, als het nodig is een fleecevest net als op de andere najaarsweekenden :P

Alex

Ben een beetje verdrietig mag mijn xxxxxxxl oranje trui niet meer meenemen. :X :X :X

Dus dit jaar voor het eerst een xxl fleece. :P

muis

Dat kan best,  kun je er samen met Bonny in, lekker warm :#

Alex

Dan word het weer een ander soort weekend.

Jootje1710

Lieve najaarsklappers,

Heel veel zon en plezier toegewenst.  :J

Groetjes, Jootje

PS Ik kan bijna niet wachten tot er informatie over het voorjaarsklapweekend bekend is en ik ons kan inschrijven
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Alex

Citaat van: Jootje1710 op september 27, 2013, 01:29:43 PM
Lieve najaarsklappers,

Heel veel zon en plezier toegewenst.  :J

Groetjes, Jootje

PS Ik kan bijna niet wachten tot er informatie over het voorjaarsklapweekend bekend is en ik ons kan inschrijven
Meer info het is met hemelvaart 2014. :P