Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

Paulvh

Ik twijfel nog. Eea toch een hele onderneming vanwege de reistijd icm boottijden. En het lesrooster van mijn oudste is bepalend.

KenJo

Citaat van: muis op juni 15, 2015, 01:02:51 AM
Ja toen wel. Ik verwacht eigenlijk nog wel wat.  Dit was dag 1 van het aanmeldtopic  (eigenlijk een halve dag; ) )
Gelukkig heb je een vooruitziende blik gehad en is de camping groot genoeg om 77 aanmeldingen te kunnen behappen  :J
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Frankie

GertjanA

Albertine

KenJo

Hebben jullie allemaal email ontvangen dan?
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Albertine

Ja, net, echt luttele minuten geleden.

KenJo

we klappen wat af!

Frankie

Citaat van: KenJo op juni 15, 2015, 12:02:47 PM
:? ik heb nog niks  :?
Zal wellicht het verschil zijn tussen contactformulier en boekingspagina.

GertjanA

Dat zou kunnen. Ik kreeg eerst een mail dat de reservering binnen was, en beoordeeld moest worden.  :#
Volgende dag (vandaag dus) mailtje dat we plek G1 hebben, met betalingstermijn enzo.

Yolanda

Citaat van: Paulvh op juni 15, 2015, 06:59:55 AM
En het lesrooster van mijn oudste is bepalend.

Daar zeg je wat, ik zal ook al zeker moeten wachten tot het nieuwe schooljaar voor het rooster.  ::)

Chrisje

KenJo

we klappen wat af!