Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

KenJo

Citaat van: inge3 op juni 23, 2015, 10:21:09 PM
Ha, dan dit jaar minimaal 2 vreemde eenden in 'La France' !  :H
:J :J En dat op 45 minuten van elkaar  :H :H

Wanneer gaan jullie??
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

GertjanA

Ik heb nog geen idee wanneer we komen. Ik gok rond een uur of 18.00. Het is een uurtje rijden vanuit Leiden, moet denk ik wel,wachten op dochter d'r school.

muis

Wij hebben nog geen idee.  Het is voor een groot deel afhankelijk van het rooster van de oudste.  De jongste heeft nog een jaar basisschool. Dus als het nieuwe rooster gunstig is kunnen we rond half 5 op de camping zijn.  :J

Frankie

Wij hebben op vrijdag een bruiloft in de omgeving van Arnhem. Niet uitgebreid, maar we weten niet hoe lang dat gaat duren en wanneer dat precies zal zijn. Ik zit er dus over na te denken om de wagen de dag/avond tevoren al op te klappen. Maar of dat zinnig is weet ik pas als ik meer over de planning van die bruiloft weet. Het gaat om een nichtje met inmiddels 2 kinderen en emigratieplannen, dus het zal vast geen grote bruiloft zijn die een hele dag in beslag neemt. :#

KenJo

Wij hebben vrijdag's al vrij, dus we komen "zo snel mogelijk"  :J
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

vic36shorty

Wij komen ........... we weten het nog niet zeker

Chrisje

Ik ben vrijdags ook vrij.
Dus kom ook "zo snel mogelijk".

sannie75

Hier moeten ze helaas alle drie tot half vier naar school dus wij zijn er precies rond pannenkoeken tijd denk ik :#

GertjanA

Citaat van: sannie75 op juni 25, 2015, 07:50:05 PM
Hier moeten ze helaas alle drie tot half vier naar school dus wij zijn er precies rond pannenkoeken tijd denk ik :#

Klinkt goed!

Marjootje

en ja hoor... manlief heeft weer eens de verkeerde dienst  :(

muis

Citaat van: sannie75 op juni 25, 2015, 07:50:05 PM
oh dus dan ben je precies op tijd om te bakken  >:( :H :H

deboersklapper

Ooh wij zijn er ook rond half 3 maar dan mag ik me vrouw wel vast geestelijk voorbereiden op het bakken :J

muis

:H

Het is een soort traditie geworden om de eerste avond pannenkoeken te eten met elkaar.  Iedereen neemtwat mee, scottelsbij elkaar,  tafels en stoelen en het feest kan beginnen  :J en meedoen mag maar is zeker niet verplicht  ;)

deboersklapper

Ik hoor net dat we vrijdag pannenkoeken eten. :K :K