Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

Gertjan De Meern

Voor iedereen die gaat klappen dit weekend: Heel Veel Plezier!

Gr. Gertjan...

muis

Zoveel kachels zijn het dit keer niet Marjootje  ;) alhoewel in Frankrijk ook de stroom even uitviel op de camping  :H met 38 C kan het niet aan een kacheltje gelegen hebben. ..... denk ik  :#

Dank je Gertjan, jij ook veel plezier dit weekend  :>

Albertine

Hoe laat kunnen we eigenlijk terecht op de camping?

GertjanA

Dat luistert niet zo nauw. Vanaf een uur of twaalf volgens mij. Zal wel niet heeeelmdruk zijn. Wij komen waarschijnlijk pas tussen 5 & 6 aan.

Marjootje

heb tom nog niet ingesteld, maar schat dat we omstreeks 16.00 uur wegkunnen, dus tussen 18.00 en 18.30 aankomen
Heb een klant ingeplant om 15.15 (dom dom dom), als die klaar is, vertrekken we.. zin in! :> W:

sannie75

Wij gaan rijden als de kinderen uit school zijn zal tussen half 4 en 4 uur zijn

Jootje1710

Ik ben rond kwart over 2 op station Barneveld, dan komt Antoon met de klapper voorrijden en gaan we door naar de camping  :> :> :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

muis

Oh heerlijk,  dan zijn jullie er lekker vroeg. :J tot straks  :zw

Chrisje

Ik rij op tijd aan, ben er zeker om 2 uur

muis

Dat is ook al lekker vroeg.  Wij zijn er tussen 4 en half 5 denk ik, ik ga nu ff een paar spullen pakken.  Edward heeft vanmiddag vrij dus die haalt de klapper meteen op.

KenJo

Wij vertrekken ook vroeg, we halen de kinderen waarschijnlijk van school op met de klapper, maar in ieder geval rond 13:00 uur weg dan zijn we rond 14:00 uur op de camping
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Theu

Citaat van: muis op september 17, 2015, 09:43:11 PM
Als wij nou zeggen dat we storing hebben op de camping  :P :O :O
Kunnen we proberen.
Heeft HK ook al laadkleppen tegenwoordig? Want dat is mijn afdeling...

herowebe

Oh mensen de zon schijnt!!! Het wordt vast een geweldig weekend. Ik benijd jullie zo!
Heel veel plezier met elkaar en drink er eentje op mij!!

Matthijs_164

Iedereen veel plezier komend weekend - voor ons beetje te ver  :(

Klavertjes

Mega veel plezier gewenst daar en geniet van het zonnetje!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)