Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

Krizz

Citaat van: Frankie op juni 16, 2015, 10:06:18 PM
Verdraaid. Ik zie nu dat ik zowel links als rechts van me een paar vleugels heb.  :o
Het hadden ook twee kytes kunnen zijn.... :)2] :)2] :)2] :)2] :)2] :)2]
The KubbKing is dead... long live the New King

KenJo

Citaat van: Krizz op juni 16, 2015, 11:19:01 PM
Het hadden ook twee kytes kunnen zijn.... :)2] :)2] :)2] :)2] :)2] :)2]

:H :H :H
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

muis

Frankie

Nee, dat hadden geen twee Kytes kunnen zijn. Er is namelijk nog maar één aanmelding met een Kyte.  :O

muis

Nu snap ik waarom je in dat hoekje achter die Cabanon van Sandra ging staan met het voorjaarsweekend  :H

Frankie

Citaat van: muis op juni 16, 2015, 11:57:09 PMNu snap ik waarom je in dat hoekje achter die Cabanon van Sandra ging staan met het voorjaarsweekend  :H
Dat was om ervoor te zorgen dat ik geen sneeuwblindheid zou oplopen door het kijken naar holtkampertentdoek. :#

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

muis

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Frankie

Och, wat zal dat een mooi gezicht zijn, die twee Kavango's naast elkaar. :J

KenJo

Nu maar hopen dat ze (de Kavango's) zich een beetje gedragen  >:(

we klappen wat af!

sannie75

Citaat van: KenJo op juni 17, 2015, 09:49:10 AM
Nu maar hopen dat ze (de Kavango's) zich een beetje gedragen  >:(

ja zeg stel je voor dan heb je straks heel veel kleine kavango-tjes :#

Chrisje

Het is maar goed dat Goran, Sandra en ik op het veld staan. Komt er nog een beetje kleur op het veld.

sannie75

Citaat van: Chrisje op juni 17, 2015, 01:03:32 PM
Het is maar goed dat Goran, Sandra en ik op het veld staan. Komt er nog een beetje kleur op het veld.

:J  :H

Jootje1710

Citaat van: sannie75 op juni 17, 2015, 12:49:45 PM
ja zeg stel je voor dan heb je straks heel veel kleine kavango-tjes :#

:> :> :> LOL
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)