Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Als in: morgen om  00:00:01  ? :P
We hebben de 18e weliswaar een bruiloft, maar dat moeten we dan maar combineren... (Nee. Niet die van onszelf. :# )

muis

Morgenmiddag,  nog 1 puntje op de i  :#

Altijd leuk een feestje  :J

nieuweklapster

Spannend.......Bert heeft zijn fiets al gepoetst, de koffie en de borrels ingeslagen en we wachten in spanning......ben benieuwd. Moet wel een beetje weer zijn hoor!

muis

Gezellig :J
We hebben eigenlijk altijd wel mooi weer gehad dus daar gaan we nu ook vanuit  :J

Kien

muis

Echt wel.  Als het toch regent komt dat door iemand anders op de camping die het niet verdiende :J :#

KenJo

tik ... tak ... tik ... tak ... tik ... tak ... tik ... tak ...

wat duurt wachten toch lang  KK
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Kien

1 uur en 5 minuten en dan is het middag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   :>

Alex

Laten jullie Wilma even met rust die is net wakker. :P ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KenJo

Ik zie het al helemaal voor me:

Wilma

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

muis

Denk dat ik nog ff wacht :P

De hele ochtend al druk met spreekbeurt voorbereiding samen met Ard. Gaat over vouwwagens :#

herowebe

Wilma, ik voel de spanning toenemen...... :#......!!
Hoelang laten we de mensen nog in het ongewisse??  :P

muis

Ach ik zei in de middag. ....... die duurt nog lang >:(