Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

sanneman

muis

Citaat van: Theu op september 18, 2015, 10:17:08 AM
Kunnen we proberen.
Heeft HK ook al laadkleppen tegenwoordig? Want dat is mijn afdeling...
ja eentje, waar de kentekenplaat op zit. .... oké het is geen grote klep maar zeker een laadklep  :#

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Frankie

Wij zijn zojuist vertrokken ETA 12:40

Chrisje

Doe ik!!! KK KK

Nog een paar dingetjes en dan gaan. ETA 13.15 uur

Paulvh

Vanaf Texel wens ik alle deelnemers heel veel plezier en hopelijk ook droog weer!

Frankie

Kan iemand (of zij zelf) mij even het telnr van Wilma geven op 0622259884
Reden: T1-T10 zijn ook vrij en is mooier / beschut.  Maar wil eerst overleggen.

KenJo

Wauw! Wat zijn jullie vroeg! Nr. van Wilma heb ik niet sorry...

Kids worden nu gehaald en dan vertrekken wij ook. ETA 14:15
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Frankie

Ter info!!!!!
In overleg met Wilma verkassen we naar een nog gezelliger veld, wat ook wat beschutter ligt. Plaatsen T1-T10 zijn beschikbaar.

Jootje1710

Nog een kwartiertje werken, dan de trein van Bussum naar Amersfoort en dan door naar Barneveld. Thuis worden de laatste spullen in auto / vouwwagen gestopt, Fleur is zo direct thuis en dan ..... rijden maar  :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

GertjanA

Receptie weet ook dat we verplaatsen neem ik aan? Dan horen we het daar wel. Wij gaan waarschijnlijk tegen 16:00 vertrekken, ETA 17:00/17:30

GertjanA

en zijn er genoeg stroom-aansluitpunten? (en ampere's, voor de kachels, elektrische dekens, senseo's enzo  :>)

Jootje1710

Staan er al vouwwagens? Fotootje please :J

Frankie

Chris en wij staan al maar wij zijn weer weg naar een bruiloft.

Jootje1710