Chat topic najaarsweekend

Gestart door Klavertjes, mei 25, 2010, 10:35:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Sjipsssssssss kom ik er echt niet onderuit?
Richard merkt het toch niet. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Merkt wat niet? Of jullie er wel of niet zijn?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Of ik met of zonder wagen ben. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Die zegt dan, ik zet die van mij er gewoon overheen :#

Die merkt niets, er staat ineens een jametic op het veld, dan vraagt hij: huh waar kkomt die zo snel vandaan ik moet het tweede bed nog open klappen :H :H

Alex

Hhahahaahahaha en als hij op mijn bed heeft gelegen dan wil hij ook een lattenbodem. ;)

Klavertjes

muis

Wat die lattenbodem of de snelheid van Alex's Jametic :#

Klavertjes

muis

:H :H :H We gaan het zien en meemaken :J :J

Edward heeft zn wachtdienst nog niet geruild hoor ik net :(

Alex

Oei dat word vanaf de camping rijden. ;)

Klavertjes

Citaat van: muis op augustus 17, 2010, 10:28:45 PM
:H :H :H We gaan het zien en meemaken :J :J

Edward heeft zn wachtdienst nog niet geruild hoor ik net :(

Mannen! Als je er toch niet achteraan zit!!! En ja dat geld in dit geval ook voor jou Alex want ik zie jullie nog altijd niet op het 'gereserveerd' lijstje staan! :(

Alex

Hehehehehhehe   :O :O :O :O :O :O :O

Vrijdag is wel aangevraagd maar nog geen antwoord gehad.

muis

Nee hoor, hij gaat die dienst maar mooi ruilen, dat doen zn collega's ook wel eens  :J

Idd Rianne, hij staat er ook nog niet bij. Zullen we Bonny even een berichtje sturen :O

Klavertjes

Citaat van: Alex op augustus 17, 2010, 10:33:22 PM
Hehehehehhehe   :O :O :O :O :O :O :O

Vrijdag is wel aangevraagd maar nog geen antwoord gehad.

Ja, duh da's hier ook zo, wij hebben toch ook gewoon gereserveerd! Nout krijgt het ws. pas de week ervoor op do. definitief te horen, er is nog een kansje dat we vrijdagochtend komen opzetten (gelukkig hebben jullie ons al vaker zien klappen, anders zou het meteen 'verdacht' zijn :H), dan 's-middags terug (ik om kids te halen, Nout om te werken), en dat hij dan pas 's-avonds weer komt met de motor, is niet ideaal maar ja, een klapweekend zonder ons voorbij laten gaan vond ik ook geen optie!

Alex