Chat topic najaarsweekend

Gestart door Klavertjes, mei 25, 2010, 10:35:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

idd jammer dat jullie niet mee kunnen maar in het voorjaar is natuurlijk ook helemaal goed.

Nikita zet em op, succes van ons allemaal :J :J

Klavertjes

Oh wat jammer, hoop dat jullie er een volgende keer bij kunnen zijn!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

famprima

Succes Nikita! Je kunt het meissie!!

muis

Suus, wat leuk dat jullie ook meegaan.  :J :J Ik hoop stiekum wel dat jullie met de Scout komen (de Senior heb ik nooit llive gezien)

muis

Oké, spannend. Wat voor merk, is het de Conway geworden?

muis

:H :H Geweldig, ik zit net tegen Edward te vertellen dat jullie meegaan en dat jullie een senoir hebbn maar een "nieuwe" hebben gekocht. Zijn ouders hadden ook een senior dus hij vindt het ook leuk okm hem te zien. Zit ik dus te vertelllen over die Conway en blijkt dat je weer een senior hebt gekocht. Wat leuk :J :J Maar die is dan dus 3? jaar ouder, is hij in betere staat?

muis

Denk dat hij daar al af is, kan hem niet vinden. Maar wel erg leuk, ik blijf Scout een mooi merk vinden. Het zijn degelijke vouwwagens en gaan dus lang mee :J

Leuk om er weer één te zien :J

muis

Graag, leuk. Ik heb de afbeeldingen die je stuurde aan mn schoonvader laten zien, "ja, dát is mooi" was zijn reactie

Klavertjes

Ha gezellig, Marcel & co ook gereserveerd, wie volgen nog? Alex toch? En wie stonden er dan verder op de oorspronkelijke lijst (vind ´m zo snel niet...)
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Tja ik zit in de caravan dus niemand die me wat doet.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: klavertjes op augustus 22, 2010, 07:27:19 PM
Ha gezellig, Marcel & co ook gereserveerd, wie volgen nog? Alex toch? En wie stonden er dan verder op de oorspronkelijke lijst (vind ´m zo snel niet...)
Check de chat in het cafe ;)

Alex

sssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttt. :(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

Citaat van: klavertjes op augustus 22, 2010, 07:27:19 PM

Jazeker! We zijn terug uit Zweden (en Duitsland en Denemarken). Fantastisch was het.
Aankomend klapweekend ben ik er zeker bij. Susanne begon net alweer te haperen aangezien ze de vrijgezellendag van een vriendin heeft zondag!!!
Maaaarrrrr, ik denk een opening gevonden te hebben in het feit dat Zeewolde een uur rijden is (althans, dat zeg ik  >:( )
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

:# :#

Komen de kids sowieso? Ik had je naam al in de lijst gezet maar de rest van je fam nog niet