Chat topic najaarsweekend

Gestart door Klavertjes, mei 25, 2010, 10:35:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

caspar

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Heb gisteren nog ff met de camping gebeld, en 's-morgens komen klappen was geen enkel probleem (had ik ook niet verwacht hoor)!

Is dat dus zo ongeveer geregeld komt Nout met een 'opening' (die er volgens de planning absoluut NIET was) in zijn rooster door zijn verplichte sportvaardigheidsdag  die hij op woensdag heeft te ruilen met een collega die deze op vrijdag heeft... Maandag gaan ze samen naar de planning (die zijn allergisch voor lastminute wijzigingen maar... samen staan ze sterk natuurlijk), en dan draait die andere jongen dus zijn late dienst tot 23u. Als dit wil lukken is Nout om ongeveer 15.30u/16u klaar in Duivendrecht, dan is het ritje naar Zeewolde, helemaal appeltje/eitje natuurlijk (toch Jasper?), misschien dat ik 'm daar zelfs wel oppik en dat we alsnog met z'n vieren tegelijk komen... Maar, eerst maandag maar even afwachten... wordt vervolgd!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

famprima

Citaat van: klavertjes op september 04, 2010, 09:26:02 PM
Heb gisteren nog ff met de camping gebeld, en 's-morgens komen klappen was geen enkel probleem (had ik ook niet verwacht hoor)!

Is dat dus zo ongeveer geregeld komt Nout met een 'opening' (die er volgens de planning absoluut NIET was) in zijn rooster door zijn verplichte sportvaardigheidsdag  die hij op woensdag heeft te ruilen met een collega die deze op vrijdag heeft... Maandag gaan ze samen naar de planning (die zijn allergisch voor lastminute wijzigingen maar... samen staan ze sterk natuurlijk), en dan draait die andere jongen dus zijn late dienst tot 23u. Als dit wil lukken is Nout om ongeveer 15.30u/16u klaar in Duivendrecht, dan is het ritje naar Zeewolde, helemaal appeltje/eitje natuurlijk (toch Jasper?), misschien dat ik 'm daar zelfs wel oppik en dat we alsnog met z'n vieren tegelijk komen... Maar, eerst maandag maar even afwachten... wordt vervolgd!

Nou, kijk ´s an. Lost alles zich vanzelf op... Jammer dat je dat niet van tevoren kan zien he? :J

muis

We duimen voor Nout dat ze de dienst omruilen :J :J

Alex

Nou dan heeft hij geluk.
Als ik de opdrachten van vrijdag er niet uit kan werken in de begin van de week dan is er zelfs kans dat we pas zaterdag ochtend komen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

ach dan kom je een beetje later deden wij ook en is allemaal goed gekomen
wees eens en vent :* :H :H :H

Alex

Sta niet echt als bink te boek.

caspar

en jij hebt nog wel een snelle klapper dan is het zo gebeurt
maar jullie komen allemaal gewoon optijd aan geloof me nou maar

muis

Kunnen we die afspraak ook met de zon maken ;)

caspar

ik zal ff een bestelling plaatsen maar weet niet of ik die optijd binnen krijg O0

muis

Citaat van: caspar op september 04, 2010, 11:20:47 PM
ik zal ff een bestelling plaatsen maar weet niet of ik die optijd binnen krijg O0
:W :W Ik hoop dat het lukt :J

Richard

Citaat van: caspar op september 04, 2010, 11:15:29 PM
en jij hebt nog wel een snelle klapper dan is het zo gebeurt
maar jullie komen allemaal gewoon optijd aan geloof me nou maar
en we beloven van harte dat we je niet helpen Alex..... >:( :P