Chat topic najaarsweekend

Gestart door Klavertjes, mei 25, 2010, 10:35:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

caspar

Citaat van: Alex op september 12, 2010, 06:49:29 PM
Hoeveel plaatsen hebben ze daar eigenlijk. :?
ik heb ff en mailtje gedaan met die vraag dus hoop het binnenkort te vertellen gr caspar

Richard

foto's online te bekijken via http://www.mijnalbum.nl/Album=P7NUEAMV

groepsfoto kinderen
groepsfoto iedereen

Alex

Nout je staat er weer eens lekker op jongen.  :K :K

Wat was het weer eens mooi weer of niet dan.
Jammer dat we niet droog hebben kunne klappen.
Je kon trouwens wel merken dat we met de profs waren want niemand zijn humeur was er slecht om volgens mij.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

famprima

Bonny

Citaat van: muis op september 12, 2010, 06:45:29 PM

Het was weer erg leuk om iedereen te zien, te spreken en ook weer nieuwe leden te ontmoeten. Ook dat er weer leden op de koffie kwamen :J Marcel, wil je aan Susanne doorgeven dat wij het erg gezellig vonden dat ze toch kon komen :J

Hier sluiten Alex en ik ons volledig bij aan
Wat een geweldige opkomst

Veel liefs Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Klavertjes

Oh jongens, was dit echt pas gisteravond?

Heerlijk om terug te zien! Door Richard zijn sliding valt Jur ook weg op de groepsfoto, dus volgende keer toch maar weer twee maken!

Kids liggen erin (Valérie met tranen, Jur wilde alleen gaan slapen als we nog een keer met de club naar deze camping gingen -> dus wat wij er ook zo hier en daar aan vonden mankeren dat vond hij in elk geval niet, of naar de Boterbloem http://www.boterbloem.com/ daar hebben ze het na anderhalf jaar nog altijd over hier...)!

Zo ook ff foto's uploaden!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Bonny

Jasper ging ook volledig in tranen op bed (EN IK BEN NIET MOE!!!!!!!) :H
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Klavertjes

Herstel: Valérie kwam net naar beneden (wij dachten: die mist alle gezelligheid, maar nee: helemaal trots m'n kies is eruit, en rustig weer in bed gelegd)

Daar tussendoor Jur in tranen naar benenden: ik mis iedereen ik mis de camping, ik mis Tycho, Iselda en Casper (haha hij bedoelt Jasper, maar is echt hopeloos met namen...)

Eerst even alle foto's van Richard bekijken, dan zelf nog wat neerzetten als dat lukt tussen het geeuwen door!

caspar

nou dan ben ik niet geweest en wordt ik toch een beetje gemist al is het alleen door jur en famprima  :# :#

muis

Hier liggen de mannen er ook in. Roan wil op vrijdagmiddag vrij want dan kunnen we elk weekend met de vouwwagenclub zei hij. Grappig Rianne, Bij Roan is er vanavond ook een losse kies uit gegaan. Ard was boos omdat hij morgen in de klas niet mag vertellen (een ander groepje is aan de beurt) en hij wil weer terug.

Klavertjes

Zo nu ff alles bekeken! Geweldig leuk Richard, thanks voor je snelle actie!

muis

Ik heb ze ook net even bekeken, erg leuk Richard :J

Alex

Hahahahah blijf het geweldig vinden dat de kinderen elkaar als echte vrienden blijven zien.
Dit word nog leuk voor de toekomst.

Moet ook wel toegeven dat ik de meesten ook als vrienden ben gaan zien en dit worden er elke keer meer.
Marcel we hebben eindelijk een keer beter met elkaar gepraat en dit voelt goed erg goed.
Hoe is het met Tygo zijn oor want onderschat zoiets niet.
Vond het lief hoe je hem gisternacht in slaap probeerde te zingen top.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

famprima

Rik heeft vanmiddag 1 uur geslapen in de auto, en 1 uur in zijn bedje. Daarna meer dan een uur in zijn bedje liggen praten en spelen. Vertelde zijn knuffels over de vakantie want het was "meisje" voor en "meisje" na, daarmee bedoelt hij dus Annemiek!! Ik geloof dat hij zijn eerste liefde te pakken heeft hoor :).
Na het eten dachten we dat hij het nog wel even volhield beneden maar stipt om zeven uur naar bed, naar bed en zoet gaan slapen.
Het was heerlijk en het is ook weer heerlijk in ons eigenste bedje te liggen zonder geknakte lattenbodem en kussens met onverwachte bobbels...
En op marktplaats zitten we nu te watertanden bij Constructams... oh oh....We hopen maar dat we als andersgezinden nog mee mogen want het gaat er toch op lijken dat....
lekker slapen allemaal!!