Chat topic najaarsweekend

Gestart door Klavertjes, mei 25, 2010, 10:35:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

caspar

ben aan de eene kant blij dat we niet mee zijn  :# wat een regen vanacht hier gevallen is moet er niet aan denken alles nat op klappen maar voor de gezelligheid had ik zekers wel mee gewilt liepen er nog over te denken op het laats om het wel te doen maar ging niet lukken had een boel andere dingen te doen die ook moesten gebeuren en de kids waren voor de eerste week naar school dus die waren ook bekaf  :? maar we gaan zekers voor het voorjaar als er niets vreemds gebeurt :ca

Richard

ook hier weer veilig thuis.

ff eerst de beestenboel verzorgt, spullen uit de auto..en straks de dissel leegmaken en mss nog open klappen, anders morgen...regent nog steeds hier...
tja dadelijk ff wat eten..denk dat we gaan BBQ-en  en dan foto's uploaden.....
maar wat was het weer een heerlijk weekend klappen...alleen jammer van de koffie... KK

see you

caspar

Citaat van: Mr Roadmaster op september 12, 2010, 04:50:08 PM
maar wat was het weer een heerlijk weekend klappen...alleen jammer van de koffie... KK

see you
hoezo zat er te veel water in de koffie  :# :#

Richard

Citaat van: caspar op september 12, 2010, 04:56:21 PM
hoezo zat er te veel water in de koffie  :# :#
in de whiskey proefde ik geen koffie... >:(

als afsluiting zouden we nog in de kantine ff een bakkie doen...helaas helemaal vol met fietsers die daar ff wat kwamen eten en drinken...
Tis ook altijd wat met de quy hoạch :# :# :#

caspar

die had je er gewoon uit moeten schoppen jullie hebben betaald voor het gebruik  van de kantine hun niet  (normaal heb je zo,n grote mond richard  :# :# )

Richard

Citaat van: caspar op september 12, 2010, 05:01:51 PM
die had je er gewoon uit moeten schoppen jullie hebben betaald voor het gebruik  van de kantine hun niet  (normaal heb je zo,n grote mond richard  :# :# )

Ik was al helemaal" bont en blauw" geslagen door een groep "hangrandjongeren" op de camping.....
By the way heb alleen een grote mond als er wat naar binnen gaat zoals W: of  bier of eten....van de BBQ ::)

muis

Citaat van: Mr Roadmaster op september 12, 2010, 04:58:47 PM
in de whiskey proefde ik geen koffie... >:(

als afsluiting zouden we nog in de kantine ff een bakkie doen...helaas helemaal vol met fietsers die daar ff wat kwamen eten en drinken...
Tis ook altijd wat met de PLANNING :# :# :#

Niet het verboden P-WOORD gebruiken :N

caspar

okee het krea team had het een beetje beter moeten organiseren  :# :# :#

Alex

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr het regetd zo hard dat we niet eens beeld meer hebben op de tv. :(
kom op ik wil de wagen open gooien
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Oja dames en heren dank jullie voor alle gezelligheid.
Het was weer geweldig om jullie te zien/spreken.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

dat gevoel is volledig wederzijds Alex.

Hier si het wel droog maar het dreigt de hele tijd. Ik heb net de tent van de wagenbak gehaald en de tenten gaan beide op zolder om te drogen en dan voor de meivakantie er weer op :J

Alex

En dat word weer plannen voor het voorjaar. :P

muis

:N Niet weer het verboden P-WOORD hé,

Kijk het mooie aan het verboden p-woord is dat er geen verboden p-woord is, we noemen het gewoon traditie en dat is een niet verboden t-woord :#

Richard

Citaat van: Alex op september 12, 2010, 06:06:18 PM
En dat word weer plannen voor het voorjaar. :P
quy hoạch is het woord..
Dadelijk staat de groepsfoto online

muis

Is dat de foto waarbij 1 persoon als klimpaal werd gebruikt, het was een mooie schuiver :#