Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Auteur Topic: Chat topic najaarsweekend  (gelezen 117394 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #420 Gepost op: september 07, 2010, 10:33:41 pm »

De vooruitzichten zijn steeds beter  :K

http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

We hebben er zin in :J
Gelogd

kantie

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #421 Gepost op: september 07, 2010, 10:43:21 pm »

Leuuuuk maar pas op hoor we zijn in het echt nog gezelliger. :P


Behalve Richard maar dat zul je wel merken. :P

ben benieuwd :#
Gelogd

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #422 Gepost op: september 08, 2010, 12:14:01 am »


't is nu ook echt weer een supermix van 'veelplegers' mbt klapweekenden en 'newbies'! Dat maakt het nu al weer gezellig! Heb er echt superveel zin in!

Nou, deze newbies hebben er ook veel zin in, maar zien misschien wel een kink in de kabel komen.... :( Tiemo zou over 2 weken geopereerd worden, kleine ingreep hoor, neusamandel eruit voor de 2e keer. Maar we kregen vandaag een telefoontje dat er morgen iemand uitviel dus of we er evt voor voelden om dan al te komen!
Tja, het was wel ff dubben maar we doen het toch maar! Maakt dat kind zich niet zo lang zenuwachtig! En over 2 weken komt het ons eigenlijk heel slecht uit ivm veel werkafspraken enzo. Dusse.....morgen wordt het mannetje geopereerd. Voor hetzelfde geld loopt hij donderdag alweer te stuiteren :K en is er niks aan 't handje. Maar het kan ook dat hij, net als 2 jaar geleden, 4 dagen heel zielig en sippies is. ;( En dan zien jullie ons niet verschijnen vrees ik. :(
We wachten  het maar af! Nu maar lekker  :ZZZ want morgen moeten we om 7.30 al in het ziekenhuis zijn! :N

Jullie horen het!
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #423 Gepost op: september 08, 2010, 12:15:51 am »

Trouwens, zit net op buienradar te kijken, die geeft voor zondag voor Zeewolde 15 punt nog wat mm regen door...

En Weeronline heeft het over 0,1 mm! Weer geen touw aan vast te knopen dus!
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk: kampeermiddel : HK Flyer Bedouin
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #424 Gepost op: september 08, 2010, 01:48:54 am »

Trouwens, zit net op buienradar te kijken, die geeft voor zondag voor Zeewolde 15 punt nog wat mm regen door...

En Weeronline heeft het over 0,1 mm! Weer geen touw aan vast te knopen dus!

Het weer ... het is net zoiets als de files in ons gebied (jouw gebied)... Vanmorgen nog rij ik rustig naar Amstelveen en krijg voor de schipholtunnel een beetje file. "Standaard vertraginkje" denk ik nog. Ik ga de A9 op richting Amstelveen en ook daar rijdt het in de bocht iets langzamer. Ook niet ongewoon. Ik kom op het werk, niet eens echt verlaat, pak koffie, installeer mijzelf en zet effe de koptelefoon op om de ochtend-radio te beluisteren... Wat hoor ik : 700KM file, langste van het hele jaar!

Kortom: ze kunnen zeggen wat ze willen, maar een olifant heeft toch de dikste billen!
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

Richard

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #425 Gepost op: september 08, 2010, 06:48:14 am »

Nou, deze newbies hebben er ook veel zin in, maar zien misschien wel een kink in de kabel komen.... :( Tiemo zou over 2 weken geopereerd worden, kleine ingreep hoor, neusamandel eruit voor de 2e keer. Maar we kregen vandaag een telefoontje dat er morgen iemand uitviel dus of we er evt voor voelden om dan al te komen!
Tja, het was wel ff dubben maar we doen het toch maar! Maakt dat kind zich niet zo lang zenuwachtig! En over 2 weken komt het ons eigenlijk heel slecht uit ivm veel werkafspraken enzo. Dusse.....morgen wordt het mannetje geopereerd. Voor hetzelfde geld loopt hij donderdag alweer te stuiteren :K en is er niks aan 't handje. Maar het kan ook dat hij, net als 2 jaar geleden, 4 dagen heel zielig en sippies is. ;( En dan zien jullie ons niet verschijnen vrees ik. :(
We wachten  het maar af! Nu maar lekker  :ZZZ want morgen moeten we om 7.30 al in het ziekenhuis zijn! :N

Jullie horen het!
gewoon langs komen, zul je zien dat Tiemo gelijk alles vergeet als ie allemaal nieuwe vriendjes ziet....en aandacht krijgt ...en vooral veel lekkers.. :#
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #426 Gepost op: september 08, 2010, 08:07:47 am »

Nou, deze newbies hebben er ook veel zin in, maar zien misschien wel een kink in de kabel komen.... :( Tiemo zou over 2 weken geopereerd worden, kleine ingreep hoor, neusamandel eruit voor de 2e keer. Maar we kregen vandaag een telefoontje dat er morgen iemand uitviel dus of we er evt voor voelden om dan al te komen!
Tja, het was wel ff dubben maar we doen het toch maar! Maakt dat kind zich niet zo lang zenuwachtig! En over 2 weken komt het ons eigenlijk heel slecht uit ivm veel werkafspraken enzo. Dusse.....morgen wordt het mannetje geopereerd. Voor hetzelfde geld loopt hij donderdag alweer te stuiteren :K en is er niks aan 't handje. Maar het kan ook dat hij, net als 2 jaar geleden, 4 dagen heel zielig en sippies is. ;( En dan zien jullie ons niet verschijnen vrees ik. :(
We wachten  het maar af! Nu maar lekker  :ZZZ want morgen moeten we om 7.30 al in het ziekenhuis zijn! :N

Jullie horen het!

Sterkte Geertje! Ik hoop van harte dat alles goed gaat vandaag, en dat hij inderdaad vlot opknapt! Het zou leuk zijn als hij zijn zorgjes kon vergeten op het klapweekend, want dan is er zoveel te beleven voor kleine jongetjes met kijk op avontuur!
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #427 Gepost op: september 08, 2010, 08:09:01 am »



Kortom: ze kunnen zeggen wat ze willen, maar een olifant heeft toch de dikste billen!


Oh... Valt weer even tegen. Ik had juist zo'n ambitie...
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #428 Gepost op: september 08, 2010, 11:28:55 am »

Gerda, succes vandaag voor Tiemo! We hopen natuurlijk dat het allemaal goed en vlot gegaan is en dat je morgen weer een rondspringend jongetje in huis hebt!

Zou erg jammer zijn als jullie er niet bij kunnen zijn! Maar wat Richard al zei klapweekend doet wel veel pijn verdwijnen!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

screech

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #429 Gepost op: september 08, 2010, 12:05:17 pm »

Gerda, succes vandaag voor Tiemo! We hopen natuurlijk dat het allemaal goed en vlot gegaan is en dat je morgen weer een rondspringend jongetje in huis hebt!

Zou erg jammer zijn als jullie er niet bij kunnen zijn! Maar wat Richard al zei klapweekend doet wel veel pijn verdwijnen!
... maar we weten ook allemaal dat je met een ziek kind gewon lekker huis in je eigen omgeving wilt zijn.
Dus,... tuurlijk willen we allemaal die mooie smitveld van jullie bewonderen, maar doe wat het beste is voor je kind.  :**
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #430 Gepost op: september 08, 2010, 01:19:55 pm »

Tuurlijk spreekt dat voor zich, je kent je eigen kind als geen ander!

En er komt uiteraard een herkansing als het nu niet lukt!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.414
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #431 Gepost op: september 08, 2010, 04:00:33 pm »

Zo weer een opdracht er uit voor de vrijdag.
Nu nog 7 van de 13. :P
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #432 Gepost op: september 08, 2010, 09:54:13 pm »

Die folder is uit 2008, toen hebben de huidige eigenaren het waarschijnlijk gekocht
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #433 Gepost op: september 08, 2010, 09:57:14 pm »

juist...
Dit is gewoon leuk info voor mensen die een camping willen beginnen...he Luuk....
Er komt veel bij kijken....in iedergeval in NL.
maar leuk om te zien...toevallig dat ik deze vond op internet...gewoon google en camping de parel
Gelogd

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #434 Gepost op: september 09, 2010, 12:23:24 pm »

Had die folder ook gezien idd! Leuk bedragje, anderhalf miljoen voor een camping!

Maar goed, komen we nu of niet?? Eerlijk gezegd weet ik het nog steeds niet. De neusamandel van Tiemo is er (weer) uit, het was een joekel aldus de kno-arts. In 2 jaar tijd flink aangegroeid dus.
Heeft ook flink gebloed. Onze grote stoere Tiemo was gister dus ineens weer het kleine jochie wat hij eigenlijk is, en zielig!
Gistermiddag bijna de hele middag geslapen en vannacht ook goed. Vanmorgen begon hij weer zijn normale stuiterbalgedrag te vertonen, maar niet voor lang! Is nu heel rustig, af en toe ff computeren of tv kijken, beetje slapen of tegen mij aanhangen...nog een klein beetje bloedneus af en toe..ik weet het nog niet!
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal