Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Auteur Topic: Chat topic najaarsweekend  (gelezen 117801 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcel.s

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend (voorstel data & campings)
« Reactie #75 Gepost op: juli 21, 2010, 09:29:56 am »

dat snap ik  :P
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #76 Gepost op: augustus 05, 2010, 12:54:13 am »

Wij brengen ook partytent mee. En kachel... Zelfs de afgelopen weken 'snachts de kachel aangehad in de bobcat, het was KOUDDDDDD.
Ook door klam, en ook door luchtbedden.
We gaan dus op voor de inflatables, volgend jaar. En een ingebouwde kachel op gas. We gaan sowieso de hele bobcat renoveren en het interieur opnieuw bouwen. Leuk! Keuken anders, met lades onderin, en de mogelijkheid van een soort stellingkast bovenop. En een kachel dus. En een omvormer ingebouwd met stopcontacten. En eh... een disselbak.
Jaja...

Het weekend na de klapklup is er een bobcatweekend. Gaan we misschien ook nog naartoe. Maar of dat net zo gezellig wordt als de klapklup, dat weet ik nog zo net niet. En we steken zo leuk af he, hier :). Daar niet, zijn we eenheidsworst.

Ben aan de lijn. Koolhydratenvrij, behalve éen uur per dag. In 2 dagen een pond!!! kwijt. Nou jij weer. Maar zwaar hoor... Ik dus. En het lijnen.
Blaaaaagggghhh.
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #77 Gepost op: augustus 05, 2010, 11:33:47 am »


Het weekend na de klapklup is er een bobcatweekend. Gaan we misschien ook nog naartoe. Maar of dat net zo gezellig wordt als de klapklup, dat weet ik nog zo net niet. En we steken zo leuk af he, hier :). Daar niet, zijn we eenheidsworst.

Ben aan de lijn. Koolhydratenvrij, behalve éen uur per dag. In 2 dagen een pond!!! kwijt. Nou jij weer. Maar zwaar hoor... Ik dus. En het lijnen.
Blaaaaagggghhh.

Kan nooit zo gezellig zijn als wij allemaal bij elkaar toch? Maar ik zou het zeker doen, voor tips en ideeen, toch?

Lijnen, hier nog één, de eerste 2,5 kg zijn eraf (van de 30 die ik wil  ;(), loop nu wel echt bij dietiste dat scheelt, want dat kost veel geld (of hondebrokken, toch Alexandra?)
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

famprima

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #78 Gepost op: augustus 05, 2010, 11:44:26 am »

Ik kan er nog niets over zeggen natuurlijk, maar de klapklup valt niet zo makkelijk te toppen. Da's zeker.

Ik vind het nog wel gaan, dat lijnen. Alleen rond 2 uur in de middag krijg ik steevast hoofdpijn. Het is de Lemmers-methode, voor als je er iets over wilt weten. Je moet even door haar chaotische manier van schrijven heen kijken maar het is eigenlijk heel simpel: je doet 2 koolhydraat-arme maaltijden per dag, en éen, die maximaal een uur mag duren, mét koohlydraten. De koolhydraat-arme mogen max. 5 kh. bevatten.  Da's 2 stukjes bittere chocola :).
Je mag wel veel vlees/eiwitten en vet eten. Maar geen, nooit, niks, absoluut nakkes lightproducten. Want daar krijg je honger van.
Dus ik eet 'sochtends gebakken eieren met spek, tja. En dan tussendoor, als ik nog honger heb (wat ik dus niet heb, want je krijgt écht steeds minder honger), een handje nootjes of wat groente. Dan een flinke salade of geroerbakt. En 's avonds neem ik mijn kh uur. Daarin aardappels, rijst, pasta. En fruit. En saus. En als het er nog bij past koek, of toetje, of iets anders. Bonbon bv. :) :).
Alles mag, binnen éen uur. Vervolgens krijg je een insulineknaller van jewelste en daar draai je dan verder op.
23 uur lang. Afgezien van de hoofdpijn in de middag, die ook schijnt te verdwijnen, merk ik dat ik beter functioneer, veel energie heb en geen honger!! wonderbaarlijk.
Dit strenge regime (waar je overigens ook nog tussendoortjes mag eten, zolang het geen kh'n bevat) houd je tenminste 6 weken vol.
In dat tempo ben in dan zo rond de 6 kg. kwijt, schijnt. Daarna ga je milder, met gedoseerd extra kh, en dan val je nog steeds af.

Ik wil terug naar 100 kg. Dan ben ik weer mijn eigen voluptueuze zelfje zonder last van knieën en heupen. Meer eraf zien we dan wel. Ik ben al zo lang te dik, of eh.. gewoon, dik, dat té laat ik maar even want dat is natuurlijk ook een beetje modieus, dat hoeft er niet allemaal af van mij. Als ik mezelf nu ga opleggen dat er ge BMI-t moet worden, dan haal ik het nooit en raak ik nu al gedemotiveerd. Nee, 10 kg eraf is leuk. Da's te doen.
En iedere dag wat lekkers!!! Alleen niet op elk willekeurig moment. Kan ik best mee leven.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.686
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #79 Gepost op: augustus 05, 2010, 12:00:14 pm »

Klinkt heel erg als het 1 kilo per week dieet, ook bekend als Dr. Frank. Wetenschappelijk verantwoord afvallen, veel eiwitten die je nodig hebt voor celvernieuwing en weinig tot geen koolhydraten omdat die regelmatig als vet worden opgeslagen.

Succes in elk geval. Enne, een mens moet zich lekker voelen, niet perfect in de statistieken vallen!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

famprima

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #80 Gepost op: augustus 05, 2010, 08:22:18 pm »

Klinkt heel erg als het 1 kilo per week dieet, ook bekend als Dr. Frank. Wetenschappelijk verantwoord afvallen, veel eiwitten die je nodig hebt voor celvernieuwing en weinig tot geen koolhydraten omdat die regelmatig als vet worden opgeslagen.

Succes in elk geval. Enne, een mens moet zich lekker voelen, niet perfect in de statistieken vallen!

vandaag is een ernstig mislukte lijndag gebleken... nééééh. ;(
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #81 Gepost op: augustus 07, 2010, 10:28:25 pm »

Ja, we hebben idd nr 2
Gelogd

anneke

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #82 Gepost op: augustus 10, 2010, 11:28:02 am »

wij hebben nr 9!
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #83 Gepost op: augustus 10, 2010, 05:40:22 pm »

wie oh wie heeft dan nr 6 en  nog niet verteld dat hij / zij mee gaat
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #84 Gepost op: augustus 10, 2010, 05:45:51 pm »

6 wat?
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #85 Gepost op: augustus 10, 2010, 05:58:49 pm »

Specht 6 :#

Iedereen heeft een opvolgend plaatsnummer gekregen maar plaats nr 6 is niet bekend
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #86 Gepost op: augustus 10, 2010, 09:14:12 pm »

ja, ik wil wel weten waar we naast komen staan hoor   8) anders komme we niet.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #87 Gepost op: augustus 10, 2010, 09:19:19 pm »

Het is een groot

  :# :#
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #88 Gepost op: augustus 10, 2010, 11:28:21 pm »

@ Geertje68, we kunnen ook de camping bellen en vragen wie daar staat :#
Gelogd

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re:Chat topic najaarsweekend
« Reactie #89 Gepost op: augustus 11, 2010, 12:26:02 am »

@ Geertje68, we kunnen ook de camping bellen en vragen wie daar staat :#

Als we nog veel langer in onzekerheid moeten verkeren, is dat wel een goed plan!! :J :J :+
Maar ja, ik ken (bijna) alleen maar nicknames... :#
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal