Het grote Najaar weekend chat topic(2013)

Gestart door Alex, mei 02, 2013, 09:35:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

Miss BBQ

Sluit me helemaal bij Leeuw aan. Hoeveelheid regen was op zo'n heel weekend te verwaarlozen en een goeie fleece deed 's avonds al wonderen.

Frankie

Citaat van: Miss BBQ op mei 15, 2013, 04:56:49 PM
Sluit me helemaal bij Leeuw aan. Hoeveelheid regen was op zo'n heel weekend te verwaarlozen en een goeie fleece deed 's avonds al wonderen.
Yep. Wij hebben alleen om de frissigheid er een beetje uit te blazen 's avonds een kacheltje aangehad, maar daarvan hebben we al na een half uurtje besloten dat het er in de wagentent snel te warm door werd. En als er al regen gevallen is, is die toch vooral 's nachts gevallen.

Kien

:off.  Najaar.........

http://deweyert.nl.  al voorgesteld als mogelijke kandidaat voor voorjaarsweekend..

Try-out in het najaar??

Appeltje

Met de gratis kampeercheque van de Lucht staan de velden daar zo weer vol  :H
Is er al een datum bekend?
"Home is where the Holtkamper is"

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Cdr

Is dat in de tuin bij Willem en. Maxima?

scholtes

Het voorjaarsweekend konden wij ook niet dus als ik zo vrij mag zijn...graag een datum dat wij ook kunnen  WW.
Idee misschien : 1e of 2e weekend van oktober ( gewoon een voorstel ) :O

jari

wanneer krijgen wij het nu te horen waar we heen gaan??
Jevipro

jari

Jevipro

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

jari

Jevipro

panevino

Ai ai ai. Dat is het weekend dat Iselda op zondag haar verjaardag viert :( (thuis welteverstaan)

// Marcelino Pane e Vino \\
// Marcellino Pane e Vino \\

Ccindy

Oooh, dat weekend kunnen wij wel. Lijkt me gezellig!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

Citaat van: PaneVino op juni 02, 2013, 05:22:55 PM
Ai ai ai. Dat is het weekend dat Iselda op zondag haar verjaardag viert :( (thuis welteverstaan)

// Marcelino Pane e Vino \\
dan kun je precies op tijd weer thuis zijn met zn allen :#

Chrisje

als alles mee zit moet ik dat weekend ook weer kunnen