Het grote Najaar weekend chat topic(2013)

Gestart door Alex, mei 02, 2013, 09:35:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Citaat van: PaneVino op juni 02, 2013, 05:22:55 PM
Ai ai ai. Dat is het weekend dat Iselda op zondag haar verjaardag viert :( (thuis welteverstaan)

// Marcelino Pane e Vino \\
En dit vind ik weer eens niet leuk. :(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op juni 04, 2013, 05:22:25 PM
Als ik vrijdag vrij kan krijgen gaan we even op inspectie.
Vraag dan gelijk even welk huisdier (hond, kat, cavia, konijn) ze op de site bedoelen met "Één huisdier is van harte welkom." :#
Of dat ze daadwerkelijk bedoelen dat er op de hele camping maar één huisdier welkom is. En of er dat weekend al een huisdier een plaats gereserveerd heeft. :#

jari

Citaat van: Frankie op juni 04, 2013, 09:50:10 PM
Vraag dan gelijk even welk huisdier (hond, kat, cavia, konijn) ze op de site bedoelen met "Één huisdier is van harte welkom." :#
Of dat ze daadwerkelijk bedoelen dat er op de hele camping maar één huisdier welkom is. En of er dat weekend al een huisdier een plaats gereserveerd heeft. :#

en misschien welke velden ze hebben voor ons want ik zie heel veel bomen en weinig open plekken als ik de lucht foto's bekijk
Jevipro

Alex

muis

Veld D is voor het  klapweekend :J

Tegelijk  :#

Alex

muis

Ccindy

Heeft veld D ook gras? Want als ik het zo op de site zie lijken het alleen zandplekken in het bos.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

Ik heb via googlemaps gekeken,  volgens mij wel maar ik ga dat morgen nog even over bellen. ..... Dat we wel graag op gras staan   ;)

Wij gaan mee, weer zitten tegen die tijd waarschijnlijk midden in de verbouwing,  kunnen we wel een weekend weg gebruiken :#

Alex

muis

Ga er vanuit dat het goed komt,  er zijn meer velden ;)

Frankie

Citaat van: muis op juni 04, 2013, 10:34:01 PMWij gaan mee, weer zitten tegen die tijd waarschijnlijk midden in de verbouwing,  kunnen we wel een weekend weg gebruiken :#
Dat kan ik beamen. :J  Maar pas op. Je wordt wel heel erg vergeetachtig van een verbouwing. :#
Wij beslissen wat later in de zomer of we gaan. Ik ben voor, maar Yvon wil de verbouwing even achter de rug hebben voor ze beslist.

Boraxx

Ziet er leuk uit.

Nog een keertje de lucht is ook geen slecht plan zoals iemand eerder schreef.
Velen hebben nog een bon liggen.
Wordt het een goedkoop weekendje weg voor een aantal.
(Alleen toeristenbelasting)
En misschien zijn er mensen van het voorjaarsweekend die er geen gebruik van maken
En hem een ander kado doen  I:

Groetjes boraxx

muis

:# echt?  Hebben weer niets van gemerkt met het voorjaarsweekend  :H
Voordeel is dat wij alles in de wagen laten. ... nou ja het meeste  :#