Het grote Najaar weekend chat topic(2013)

Gestart door Alex, mei 02, 2013, 09:35:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

herowebe

Wij zijn er ook niet zo vroeg!!
Ik moet tot 15.00 uur werken , probeer dan zo snel mogelijk naar huis te gaan.
Hopelijk heeft Ronald dan alles klaar staan, en dan nog ruim 100km rijden!
Maar dat geldt denk ik voor iedereen met de kinderen die naar school moeten!
Hmmm, een pannenkoekje gaat er wel in!!

muis

Wij zijn iets eerder,  Roan is om 13.00 uur klaar en we hebben om 14.00 uur een afspraak in Utrecht. Hierna gaan we naar huis om de wagen aan te koppelen.  Ard heeft die dag schoolreisje naar de efteling,  die wordt opgehaald door Edward.  Het weekend ervoor gaan we op de Lucht (Renswoude) de wagen uitproberen met alleen de luifel,  als dat bevalt doen we dat ook met het klapweekend :J

Wij nemen mee:
Beslag (klaar in flessen)
Spek
Vloeiboter
Geraspte kaas
Poedersuiker
Stroop

scholtes

Ik ben bezig om vrij te krijgen ( de middag ) zodat ik alles klaar kan maken en met vouwwagen naar mijn vrouw haar werk kan rijden.
Zij moet namelijk echt tot 16:30 werken.Vanaf daar kunnen we direct de snelweg op .

Als alles meezit (files ed.)dan kan het best zijn dat we iets eerder er zijn.
Het blijft natuurlijk een ritje midden in de spits.

Ik dacht even dat jullie een geintje maakte over de pannenkoeken, maar een pannenkoekje lekker hoor. :K
Of ik alleen de kinderen zo ver kan krijgen dat ze het uithouden totdat we er zijn weet ik niet.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Hier moeten de kids ook gewoon naar school en Göran moet tot half 5 werken dus wij zullen ook niet vroeg zijn.

Ik neem ook beslag mee 2 pakken en spek, geraspte kaas en boter, uiteraard zijn de poedersuiker en schenkstroop ook van de partij!

Ik weet ook nog niet of wij de voortent op zullen zetten of alleen de luifel, dat zal van het weer afhangen. Het gaat hier nu compleet los, dus het weer kan alleen maar beter worden  :#

herowebe

Liefhebbers voor bowl??
( de sterke drank wordt er apart bijgeleverd!  :#)

PS Ik ben geen ervaren pannenkoekenbakster, ( geen kinderen he!) maar lust ze wel graag!
Zorg graag voor toetje of iets te drinken!!

Alex

Citaat van: sannie75 op september 10, 2013, 07:00:41 PM
Hier moeten de kids ook gewoon naar school en Göran moet tot half 5 werken dus wij zullen ook niet vroeg zijn.

Ik neem ook beslag mee 2 pakken en spek, geraspte kaas en boter, uiteraard zijn de poedersuiker en schenkstroop ook van de partij!

Ik weet ook nog niet of wij de voortent op zullen zetten of alleen de luifel, dat zal van het weer afhangen. Het gaat hier nu compleet los, dus het weer kan alleen maar beter worden  :#
Zolang er maar ergens een luifel is. ;)

Nou dan wachten we lekker op elkaar :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Alex

Heb dan nog geen nieuwe wagen. :P
Dus word binnen zitten voor ons. ;)

Bonny

Wij nemen mee pannekoekbeslag gerasptekaas ,spek stroop en poedersuiker .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

herowebe

Citaat van: Alex op september 10, 2013, 09:28:11 PM
Heb dan nog geen nieuwe wagen. :P
Dus word binnen zitten voor ons. ;)

Je mag onze tarp wel lenen!!  :#

muis

Ik denk dat er altijd wel iemand bowl lust Herwine, er zijn wel minder mensen tov vorig jaar voorjaarsweekend :# :P

sannie75

Ja een hele koelbox vol lijkt me wat overdreven... :# :P :#

herowebe

Hahaha, daarom vraag ik het ook even!!
Ik maak gewoon wat en op is op!!

Bonny

Met slagroom  8)

En voor op de pannenkoeken  warme kersen  met slagroom .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.