Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Bingo

G4.

Ik heb de plaatsnummers er bij gezet in het aanmeldtopic.  Dus als je het weet zet het daar ook even bij.  Ik mis G2 in het rijtje :P

Frankie

Yolanda

KenJo

klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

KenJo

Als anderen hen plekje weten zal ik m aanpassen
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

sannie75

Marjootje

nog niets binnen,... wil niet weer zo apart staan hoor, :N

KenJo

we klappen wat af!

Alex

Citaat van: muis op juni 16, 2015, 06:51:41 PM
sta jij in de zwemvijver?

:P
Heeeeeeel ver weg in de hoek van de camping. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Die zit vlak bij het veld waar wij staan.  Kun je 's ochtends fris opstaan  :#

Frankie

Verdraaid. Ik zie nu dat ik zowel links als rechts van me een paar vleugels heb.  :o

KenJo

Citaat van: Frankie op juni 16, 2015, 10:06:18 PM
Verdraaid. Ik zie nu dat ik zowel links als rechts van me een paar vleugels heb.  :o
:H :H :H

Sorry! Had ik geen tekeningetje moeten maken?? Wat niet weet wat niet deert.....

we klappen wat af!