Het najaars-weekend chat topic.

Gestart door Alex, mei 30, 2015, 10:03:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

Citaat van: KenJo op mei 31, 2015, 06:48:45 PM
De datum stond al genoteerd en de baas is ook al op de hoogte. Hij stond me aan te kijken of hij water zag branden. Daarna vroeg hij of ik het normaal vond om 6x in een jaar op vakantie te gaan. Ik heb hem uitgelegd dat ik maar 5x ga, de 6e keer verlof is voor mijn vrouw die op vakantie gaat met vriendinnen en dat ik thuis moet zijn voor de kinderen. Hoofdschuddend liep hij weg :H :H :H :H :H

Volgens mij is hij akkoord  :#

:H :H

Yolanda

De datum stond al genoteerd en de baas is ook al op de hoogte. Hij stond me aan te kijken of hij water zag branden. Daarna vroeg hij of ik het normaal vond om 6x in een jaar op vakantie te gaan. Ik heb hem uitgelegd dat ik maar 5x ga, de 6e keer verlof is voor mijn vrouw die op vakantie gaat met vriendinnen en dat ik thuis moet zijn voor de kinderen. Hoofdschuddend liep hij weg :H :H :H :H :H

Geweldig!!!!  :H :H :H :H

Paulvh

Idd 6 maal is wel een beetje excentriek, gelukkig ben jij heel normaal gebleven en hou je het op de schamele 5 maal  :#

KenJo

Ach vorig jaar gingen we ruim 4 weken met zomer vakantie en dat doen we dit jaar niet. Nu gaan we precies 3 weken en de rest is verdeeld over 2 klapwekenden en 2x een week Denemarken. Mijn vrouw gaat dan nog een weekend naar Parijs. Valt allemaal best mee, alleen omdat ik zeker wil weten dat ik vrij ben, dien ik een officieel verzoek in. Veel van mijn collega's doen dat niet, die zien wel...
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Alex

Mijn planning vond ook al dat ik vaak op vakantie ga. :P

Dit weekend word als elk jaar pas op het laatste moment besloten om te gaan.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

papajur

Helaas ik ga niet mee.
Zit dat weekende in Zuid-limburg.mtb-en natuurlijk.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Alex

Tsssss dan blijft er nog minder reden om mee te gaan. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

muis

Ach Alex, als je veel dagen over houdt vindt de planner het waarschijnlijk ook niet oké  ;)

@KenJo, geniaal  :H

Marjootje

Ik zit me af te vragen of ik nog klanten overhoud, na al die plakkers met  " Gesloten, wegens klappen", dat zou in September dan de 4e keer zijn... ::)

muis

:# je moet er wat voor over hebben hè  :P

Marjootje

:P, De meesten denken dat ik op een concert zit ofzo  :K

muis

Haha, heb je je trui nog niet aan gehad naar je werk?   :# dan weten ze meteen hoe en wat

KenJo

Citaat van: Marjootje op mei 31, 2015, 09:13:34 PM
plakkers met  " Gesloten, wegens klappen"
Geniaal!  WW Zo'n sticker wil ik wel hebben  :J :J :J plak ik 'm op willekeurige dagen op de deur van mijn kantoor. Krijgt die arme man helemaal een rolberoerte  :H :H :H :H Ik hoor 'm al tekeer gaan  :#
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Yolanda

Citaat van: Marjootje op mei 31, 2015, 09:13:34 PM
Ik zit me af te vragen of ik nog klanten overhoud, na al die plakkers met  " Gesloten, wegens klappen"

Ik vraag me eerder af wat ze bij de klappen denken!  :#