Het grote voorjaars klapweekend 2017 (chat) topic

Gestart door Alex, september 20, 2016, 01:03:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

vic36shorty

Citaat van: muis op april 01, 2017, 10:26:44 AM
Nieuws van de camping
Wilma he had beloofd om geen foto's van me te gebruiken :)12]

par

Citaat van: vic36shorty op april 01, 2017, 11:39:11 AM
Wilma he had beloofd om geen foto's van me te gebruiken :)12]

Ik moest inderdaad twee keer kijken....  :# Het is wel een schattige foto anders.

vic36shorty

floris1400

Citaat van: muis op maart 31, 2017, 08:03:33 PM
Gaaf hoor :J groot verschil met de Alpenkreuzer of valt dat mee?
zeker een groot verschil.is groter en makkelijker op te zetten

muis

Citaat van: par op april 01, 2017, 01:53:28 PM
Ik moest inderdaad twee keer kijken....  :# Het is wel een schattige foto anders.
:H :H

Alex

En alweer een weekend zonder fietsen. :(
Denk dat ik de fiets maar thuis laat want anders word ik echt afgeslacht. :(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

AnnekeCornee

Onder voorbehoud van bevestiging door de camping, zijn wij ook van de partij.
Qua binnenkijken bij elkaar zijn wij vooral geïnteresseerd in de Cabanon Mercury en de Raclet Safari. Zelf hebben we nog een Alpenkreuzer Parade Royal.
We arriveren op donderdag, i.v.m. ophalen en voorbereiden van de vouwwagen op woensdag.
Hopelijk tot Hemelvaart!

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

AnnekeCornee

Citaat van: Alex op april 01, 2017, 10:57:13 PM
En alweer een weekend zonder fietsen. :(
Denk dat ik de fiets maar thuis laat want anders word ik echt afgeslacht. :(
Ik (Cornee) kan mijn mtb ook wel meenemen. Ben ook niet echt geoefend. Slachten we elkaar af...

Alex

De laatste keer hebben de jongens mij ook op sleeptouw meegenomen.
Ze hebben wel lol om de achterblijvers maar laten ze nooit achter. :P
Samen uit samen thuis.

muis

Ik hoor een gevorderden rondje en een recreatief rondje aankomen.... ik laat mijn fiets thuis :O

hoek_tre

@Vic36Shorty: dat gespook op donderdagnacht, dat lijkt me  echt wat voor jou! Wij hebben nog wel een witte dekbedhoes over, evt gecombineerd met een hans&grietje-heksen-knobbelneus   :+ :#

Zoals het nu staat, komen wij woensdags pas, ivm andere verplichtingen op de zaterdag  :**

vic36shorty

Ja hallo ben ik dan echt zo angstaanjagend.....

hoek_tre

Nou, dat is maar net hoe je jezelf uitdost, terwijl je daar door de bossen banjert. Lijkt me een klusje wat jij wel leuk zou kunnen vinden  :J