Het grote voorjaars klapweekend 2017 (chat) topic

Gestart door Alex, september 20, 2016, 01:03:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

pwg-van-ej

Citaat van: Alex op mei 29, 2017, 10:47:39 PM
Ben aan het uploaden.
Dat is hard nodig na zo'n gezellig weekend:)106]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

muis

Citaat van: sannie75 op mei 29, 2017, 10:08:42 PM
Ik bdn helemaal vergeten foto's te maken  ::)
ehhh geloof dat ik daar ook last van heb gehad ::)

Alex

Tsssss
Citaat van: muis op mei 30, 2017, 12:17:56 AM
ehhh geloof dat ik daar ook last van heb gehad ::)
Tsssssss ook jij foei.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Tja, ben druk geweest met van alles en nog wat regelen  ::)

sannie75

Citaat van: muis op mei 30, 2017, 08:17:07 AM
Tja, ben druk geweest met van alles en nog wat regelen  ::)

Klinkt bekend  : :#

muis

Citaat van: sannie75 op mei 30, 2017, 09:16:14 AM
Klinkt bekend  : :#
:#  hoeveel meter zouden we afgelegd hebben, ik denk dat er wel een A4D medaille hadden mogen krijgen :J O0

par

Citaat van: jari op mei 29, 2017, 08:04:31 PM
Ik mis de foto's die altijd gepost worden
Even geduld nog.... Het is te warm voor de computer  :#, maar onze plaatjes komen nog deze week.  :P
Moet ze ook nog even uitzoeken, ik heb plm 250 foto's, maar niet allemaal even geschikt voor publicatie  :#...

linda75

Hahaha nou dan weet ik er wel.een...dame probeert charmant een lamzac te vullen en kreeg als.tip.. huppelen :P

nieuweklapster

De foto's die ik heb, bevatten eigenlijk alleen maar plaatjes van de totale relax-mode waar we het hele weekend in zaten.....maar of iemand daarop zit te wachten??? W: W:
Nog grote complimenten voor de organisatie, top geregeld!!! Lekker ruime plekken, heerlijk weer besteld en gezellige mensen. Kan niet beter, dank! WW WW WW

muis

Citaat van: linda75 op mei 30, 2017, 11:32:44 AM
Hahaha nou dan weet ik er wel.een...dame probeert charmant een lamzac te vullen en kreeg als.tip.. huppelen :P
:# :O
Rennen en huppelen maar dat kon je dan ook heel goed :#  :H

@nieuweklapster: jij bedankt voor het regelen van de truien

sannie75

Citaat van: muis op mei 30, 2017, 09:30:12 AM
  :#  hoeveel meter zouden we afgelegd hebben, ik denk dat er wel een A4D medaille hadden mogen krijgen :J O0

Veel, had een nieuw dag record op mijn stappenteller  :#

Mag vandaag nog beginnen met de avonddriedaagse  ::)

sannie75

Citaat van: linda75 op mei 30, 2017, 11:32:44 AM

Da5 is nou eenmaal de beste manier gebleken, snap niet dat ze dat niet standaard i  de gebruiksaanwijzing zetten :#

muis

:H :H nou hadden wij daarbij ook wel het beste uitzicht :#

Succes meet de A4D, in Zeist hebben ze gisteten gewoon gelopen  :J

Alex

Citaat van: par op mei 30, 2017, 10:34:49 AM
Even geduld nog.... Het is te warm voor de computer  :#, maar onze plaatjes komen nog deze week.  :P
Moet ze ook nog even uitzoeken, ik heb plm 250 foto's, maar niet allemaal even geschikt voor publicatie  :#...
Hier net zo