chat topic aanmelding voorjaars meeting 2010 !!!!!

Gestart door muis, april 18, 2010, 08:16:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

gaaf

EN DAN NAAR HET KOTTERBOS MET DE CC  :K JULLIE OOK VEEL PLEZIER OP DE VOUWWAGENWEEKEND

muis

geertje68

Ahhh, ik ben zo jaloers op jullie!!! :J Het wordt prachtig weer! Zo'n spijt dat we niet voor het hemelvaart-pinksterenarrangement zijn gegaan!!! ;(

Maar voor iedereen die wel gaat, al of niet met de club, heel veel plezier! :zw En hopelijk zijn we er volgende keer wel bij!
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

panevino

Zo! Ik lig in bed ... In de tent op camping Te Boomsgoed!

Dat knollenveld valt best mee.   
// Marcellino Pane e Vino \\

geertje68

Citaat van: PaneVino op mei 21, 2010, 12:14:39 AM
Zo! Ik lig in bed ... In de tent op camping Te Boomsgoed!

Nu al??!! Kun je morgen vanuit je luie stoel alle opzetperikelen gadeslaan zeker?? :H
Krijgen we een live verslag van je?  :K
En ik wil graag véél foto's, compleet met namen! FF kijken hoe al die klapmensen eruit zien! :P

panevino

Ik lig in bed , maar slaap nog niet hoor. :)

een live verslag... Met foto's... Tjonge. Daar moeten dan computers aan te pas komen vrees ik.

Ik zal zien watik kan doen.
// Marcellino Pane e Vino \\

geertje68

Ben je nu niet op een laptoppie bezig dan? Of is het Iphone??

Maak er een leuk weekend van! Ik ga nu wel slapen :ZZZ...moet morgen gewoon werken.. :?

Henk CC

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: geertje68 op mei 21, 2010, 12:23:19 AM
Nu al??!! Kun je morgen vanuit je luie stoel alle opzetperikelen gadeslaan zeker?? :H
Krijgen we een live verslag van je?  :K
En ik wil graag véél foto's, compleet met namen! FF kijken hoe al die klapmensen eruit zien! :P
Hij heeft het te druk om mij te helpen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

meeder

Veel plezier iedereen en misschien tot zaterdag (als ik m'n bed een beetje uit kan komen :))
Ik heb in ieder geval mooi weer besteld voor vandaag :)

Alex

muis

Citaat van: meeder op mei 21, 2010, 08:16:19 AM
Veel plezier iedereen en misschien tot zaterdag (als ik m'n bed een beetje uit kan komen :))
Ik heb in ieder geval mooi weer besteld voor vandaag :)
Jullie een hele fijne dag gewenst, geniet ervan  :J :J

Klavertjes

Citaat van: PaneVino op mei 21, 2010, 12:27:19 AM
Ik lig in bed , maar slaap nog niet hoor. :)

een live verslag... Met foto's... Tjonge. Daar moeten dan computers aan te pas komen vrees ik.

Ik zal zien watik kan doen.

Oh Marcel kan je vanmiddag Nout ff kort 'n handje helpen, de eerste handeling van het uitklappen vraag echt ff om twee volwassenen...
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)