(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klavertjes

Citaat van: bensi op mei 19, 2012, 11:38:37 AM
Weer.nl geeft maar 1 mm regen op zondag en 22 gr.  Buienradar geeft 6 mm maar pas achter in de midddag

DUS.................

Vind ik leuk!!!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

Het is toch wel erg dat we dit via dit topic doen terwijl we op hetzelfde veld staan :#

nellie5

Ik lees wel dat julie het weer fantastiche hebben .
Hier is het geweldig mooi weer maar dat is in Waalwijk ver van jullie af.
Ze geven morgen toch redelijk droog weer aan zal duimen dat jullie allemaal droog in kunnen klappen.
Geniet nog van jullie laatste dag maar dat zal zeker wel lukken .

Frankie

Onze inschatting is dat het vannacht rond een uur of 4 behoorlijk gaat regenen maar in de loop van de ochtend droog wordt en blijft, totdat er ingeklapt moet worden. We gokken er toch maar op dat we droog kunnen klappen en blijven vannacht dus nog. :-) :-)

Hofnar

Hoi,

In navolging van velen ook van mij maar ff een berichtje ookal staan we met z'n allen hier in Hengelo!!!!
Velen hebben aan mij gevraagd wat mijn foum naam is, dat blijkt HOFNAR te zijn, dus bij deze.
We staan op plaats 73.
Groetjes,

Hofnar (Marina)

Frankie

Speurtochtkinderen met verhitte gezichten gespot op veld 4 :)

hermanusb

Citaat van: Frankie op mei 19, 2012, 02:20:10 PM
Speurtochtkinderen met verhitte gezichten gespot op veld 4 :)

Ondertussen lopen ze overal.,,,,, maar niet zo hard meer als in het begin.

hermanusb

En voor dat Hermanus het vergeet.   :#

Het is natuurlijk Hermanus B  en niet Hermanus USB.
Hermanus is geboren in de tijd dat usb meer iets voor de ver van mijn bed show was.

:H :H :H

En nu weer een slokkie cola.

Uiteraard Light.

:)

Frankie

Citaat van: hermanusb op mei 19, 2012, 02:31:36 PM
Hermanus is geboren in de tijd dat usb meer iets voor de ver van mijn bed show was.
Ah, dan ben je dus eerder van de bijgaande 'voorloper van usb'. Een ringkerngeheugen van wel 1200 byte met twee connectors. Met ter vergelijking ernaast mijn Galaxy met 12 Gb :#

ff

Citaat van: Sadkingbilly op mei 18, 2012, 07:49:09 AM
En het weer ziet er veelbelovend uit, dus wat wil je nog meer? :) gisteravond hebben meer mensen misschien een soort ballon over de camping zien drijven, dat bleek het hobbyproject van een aanal plaatselijke jongeren; een van vuilniszakken gesneden, ongeveer zeven meter hoge heteluchtballon. Ik maakte vroeger modelvliegtuigjes...

Gaaf dan weten we dat ook weer.

Sadkingbilly

Het zal op veld drie wel lekker rustig zijn.. Volgens mij is de helft al naar huis (wij ook, alles lekker droog en schoon weer in de kar)

Was erg gezellig!

ff

Citaat van: Sadkingbilly op mei 19, 2012, 08:38:22 PM
Het zal op veld drie wel lekker rustig zijn.. Volgens mij is de helft al naar huis (wij ook, alles lekker droog en schoon weer in de kar)

Was erg gezellig!

Wij ook terug ja.
Voorspellingen volgens de radio:
In de ochtend regen en onweer, in de middag ruim 20 graden celsius in de zon.
Dat hadden wij dus nooit gered.

Frankie

We kunnen gelukkig zo lang blijven als nodig is om droog in te klappen. Desnoods tot zondagavond. Nu alleen nog hopen dat ze de motorraces morgenochtend  afgelasten wegens zware regenval.  :)

ff

Citaat van: Frankie op mei 19, 2012, 09:13:45 PM
We kunnen gelukkig zo lang blijven als nodig is om droog in te klappen. Desnoods tot zondagavond. Nu alleen nog hopen dat ze de motorraces morgenochtend  afgelasten wegens zware regenval.  :)

Zeker nu je zijkanten goed zitten :D