(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Zo de vouwwagen staat er klaar voor.
Even opgezet en hij is weer goed uit de stalling gekomen gelijk wat Stender bier en spullen voor de kinder bbq en bingo in de vouwwagen gegooid.
Scheelt weer in de auto proppen.

Nog 2 dagen werken en jullie weten niet half hoe ik aan vakantie toe ben.
Pffffff
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

hermanusb

Citaat van: Miss BBQ op mei 13, 2012, 05:45:44 PM
Met zo'n stellige uitspraak wordt ik getriggerd om te willen weten waarom dan wel niet????

We hoorden geruchten over het feit dat het een beste klus is om op te zetten....
En we zagen het bevestigt worden.

Moet trouwens zeggen dat we hier met zijn 2en smakelijk lol hadden en we hadden het vermoeden dat er zeer snel een reactie op zou komen.
:H :H :H
Dat is me tegen gevallen, had veel sneller reacties verwacht.

Alex

Ik moest op mijn handen zitten. :P
Had het ook eerder verwacht van Richard.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bensi

Ik ben net even met de motor naar Kom Es An gereden,heb daar al even gezellig met mvdkant, Martin en Renate geklets, Richard Vels even gesproken. En heb even met de receptie geregeld dat ik morgen al de vouwwagen ga opbouwen. Dan gaan we dinsdagavond al vast naar de camping, kunnen we jullie woensdag allemaal zien aankomen    :P
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

caspar

Citaat van: bensi op mei 13, 2012, 06:39:17 PM
Ik ben net even met de motor naar Kom Es An gereden,heb daar al even gezellig met mvdkant, Martin en Renate geklets, Richard Vels even gesproken. En heb even met de receptie geregeld dat ik morgen al de vouwwagen ga opbouwen. Dan gaan we dinsdagavond al vast naar de camping, kunnen we jullie woensdag allemaal zien aankomen    :P
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country

hermanusb

lollll.

Graag zo ver mogelijk bij ons vandaan..... :H :H.

Jullie staan volgens mij tegenover ons.

Geintje hoor. :#

Richard

Citaat van: hermanusb op mei 13, 2012, 06:30:31 PM
We hoorden geruchten over het feit dat het een beste klus is om op te zetten....

Moet trouwens zeggen dat we hier met zijn 2en smakelijk lol hadden en we hadden het vermoeden dat er zeer snel een reactie op zou komen.

Kijk en leer....meer zeg ik niet

caspar

walter

had ik dat geweten was ik ook die kant opgereden, sinds vandaag is mijn 2 wieler ook weer op de weg te vinden

Miss BBQ

Citaat van: hermanusb op mei 13, 2012, 06:30:31 PM

Snap ik niet, hier geen enkel centje pijn met opzetten.
Met ca. 3 kwartier staat ie van voor naar achteren (incl voortent en luifel), excl. afspannen, en hoef ik alleen de bedden nog te maken en in te richten.
En dat is, zoals jullie allen wel weten eigenlijk het meeste werk.
Doe normaal die moeite niet voor 3-4 dagen, maar omdat we met Pinksteren terug gaan dus wel.

Je lachspieren zullen teleurgesteld worden. Sorry ;)

bensi

Citaat van: Walter op mei 13, 2012, 07:00:25 PM
had ik dat geweten was ik ook die kant opgereden, sinds vandaag is mijn 2 wieler ook weer op de weg te vinden
Was leuk geweest Walter. Mijn tweewieler is al weer wat langer van stal, heb al weer de nodige kilometers gemaakt.
Maar van ons huis naar de camping in Hengelo is maar 8,2 km. Da's dus niet de moeite  ;)

walter

ik heb de eerste 35 km er voor dit jaar ook al weer opzitten al is t weer ff wennen, voor het eerst een nieuwe band en vanaf oktober vorig jaar alleen maar gekeken naar mn motor

caspar

Citaat van: Walter op mei 13, 2012, 07:00:25 PM
oowww jij zete die fiets toch in je tuin

Richard

Heren,
de straat races zijn met Hemelvaart, dan kunnen jullie samen tegen elkaar racen.... :#