Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Auteur Topic: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic  (gelezen 267489 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #600 Gepost op: april 16, 2012, 10:06:20 pm »

Ik kan men niet voorstellen dat als jullie laat aankomen en dat bekend is, er niet een stapel warme pannenkoeken staat te wachten en er niet een gedrilld leger fanatieke klappers is dat de handen uit de mouwen wil steken om ervoor te zorgen dat jullie in no time met een bier onderuit of achterover kunnen hangen...
« Laatst bewerkt op: april 16, 2012, 10:08:40 pm door Frankie »
Gelogd

buzz

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 108
  • Merk: kampeermiddel : holtkamper flyer
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #601 Gepost op: april 16, 2012, 10:07:18 pm »



Normaal zou dat ongeveer 2 uur duren, maar hoe zal dat met de files zijn op die dag.



de files staan de andere kant op met al die duitsers die met het hemelvaart weekend naar nederland komen  :J :J
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk: kampeermiddel : (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #602 Gepost op: april 16, 2012, 10:12:48 pm »

Uiteraard moet je doen waar jullie je goed bij voelen he! Als je het echt niet ziet zitten dan zou je uiteraard de volgende ochtend vroeg kunnen komen. Wat ik eerder schreef is puur mijn idee ik zou zo lang mogelijk van het weekeinde willen genieten en dus al woensdagavond aan willen komen op de camping....

We zouden eigenlijk woensdagochtend al vertrekken en Xarno dus van school houden die dag (mag nu nog, hij is 4 ;)).
Helaas is het schoolreisje verplaatst naar deze dag :(
Gelogd

muis

  • Gast
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #603 Gepost op: april 16, 2012, 11:19:14 pm »

Als hij wakker wordt is er op de camping zoveel te zien dat hij waarschijnlijk zn slaap vergeet en met de rest rondloopt.
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #604 Gepost op: april 17, 2012, 10:54:08 am »

Zou me inderdaad niet teveel zorgen maken over Xarno.
Hulp, indien nodig, bij het opzetten is in ruime mate aanwezig, je kunt beslist ergens aanschuiven met eten, kinderen lopen er plenty rond waarmee Xarno zich kan vermaken/rond rennen en zodoende "vergeet" dat ie mss. eigenlijk wel moe is.
Daarbij denk ik inderdaad dat hij, zo jong als is nog is, inderdaad in de auto al een paar uurtjes ZZZZZZZ's pakt en zodoende de batterij al weer wat opgeladen heeft bij aankomst. En, slaapt ie nog, lekker laten dutten.

Lang betoog om eigenlijk te zeggen, gewoon komen, e.e.a. lost zich vanzelf op.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.978
  • Merk: kampeermiddel : Shelter
  • Na 25jaar vouwwagens wat anders
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #605 Gepost op: april 17, 2012, 11:10:05 am »

Zou me inderdaad niet teveel zorgen maken over Xarno.
Hulp, indien nodig, bij het opzetten is in ruime mate aanwezig, je kunt beslist ergens aanschuiven met eten, kinderen lopen er plenty rond waarmee Xarno zich kan vermaken/rond rennen en zodoende "vergeet" dat ie mss. eigenlijk wel moe is.
Daarbij denk ik inderdaad dat hij, zo jong als is nog is, inderdaad in de auto al een paar uurtjes ZZZZZZZ's pakt en zodoende de batterij al weer wat opgeladen heeft bij aankomst. En, slaapt ie nog, lekker laten dutten.

Lang betoog om eigenlijk te zeggen, gewoon komen, e.e.a. lost zich vanzelf op.
i agree
Gelogd
van trigano naar holtkampers naar een shelter

jsteijn

  • Gast
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #606 Gepost op: april 17, 2012, 02:21:39 pm »

Wij hadden vorig jaar gelijksoortig dilemma. We zijn wel gegaan en kwamen rond kwart over zes aan.
De kindjes konden gelijk meehappen met de pannekoeken en onze klapper hebben we met alle hulp bijna een uur over gedaan om de basis op te zetten  :( (daarom nu een ander kampeermiddel)
Wij hebben ondertussen beetje meegehapt ook met de pannekoek en later nog een blik soep opgewarmt.
Toen de kindjes sliepen heb ik nog wat gedaan met de inrichting maar ook dingen gewoon lekker tot de volgende dag laten liggen en toen pas de puntjes op de i gezet.
 
Ik sluit me aan bij bovenstaand... gewoon lekker komen  :K
Gelogd

faba

  • Gast
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #607 Gepost op: april 17, 2012, 09:49:00 pm »

Wij zijn er dan net weer achter gekomen dat Helena die dag géén school heeft, dus we kunnen vroeger vertrekken  :>

Of dat gaat lukken weet ik nog niet. Is de eerst keer bollen met dat ding en ook de eerste keer laden  ::)

Maar zal wel relaxter zijn nu, rustig pakken, rustig kids in de auto gooien, rustig bollen en dan snel snel opzetten (proberen  :#) om dan  bier  :> en pannenkoeken natuurlijk  :>

Dit Belgisch gezin zorgt voor Belgisch  bier voor de heren én de dames  ;)
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #608 Gepost op: april 17, 2012, 09:57:09 pm »

en wij hadden hier een communicatie storing.. ::).man-lief had vanaf donderdag vrij gevraagd ipv woensdag....dit veroorzaakte bij mij een lichte paniek aanval...maar gelukkig is het nu alsnog geregeld... :J
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Richard

  • Gast
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #609 Gepost op: april 17, 2012, 09:59:21 pm »

en wij hadden hier een communicatie storing.. ::).man-lief had vanaf donderdag vrij gevraagd ipv woensdag....dit veroorzaakte bij mij een lichte paniek aanval...maar gelukkig is het nu alsnog geregeld... :J
Gelukkig maar....anders had ik Sigrid moeten missen met de pannekoeken....
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #610 Gepost op: april 17, 2012, 10:01:46 pm »

nee hoor wees maar niet bang, ze is erbij hoor! :J
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #611 Gepost op: april 18, 2012, 09:18:45 pm »

Wij vertrekken op 1 mei al naar Kom-es-an! Hoop wel dat het dan een beetje warmer is dan nu! Brrr, anders moeten we op zoek naar een beter kacheltje. Als jullie dan allemaal aankomen op 16 mei, staan wij al kant-en-klaar. Zijn er nog meer mensen die eerder komen/langer blijven dan alleen het vw-weekend?

Tot die tijd ga ik me maar eens flink inlezen hier. Ik ben een tijd niet p het forum geweest en ik zie allemaal nieuwe namen (en ook een heleboel oude )
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

Richard

  • Gast
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #612 Gepost op: april 18, 2012, 09:24:46 pm »

Wij vertrekken op 1 mei al naar Kom-es-an! Hoop wel dat het dan een beetje warmer is dan nu! Brrr, anders moeten we op zoek naar een beter kacheltje. Als jullie dan allemaal aankomen op 16 mei, staan wij al kant-en-klaar. Zijn er nog meer mensen die eerder komen/langer blijven dan alleen het vw-weekend?

Tot die tijd ga ik me maar eens flink inlezen hier. Ik ben een tijd niet p het forum geweest en ik zie allemaal nieuwe namen (en ook een heleboel oude )
Geluksvogel...mss komen we wel kijken hoe je gaat opbouwen...grin
Wij blijven wat langer staan....en nog een paar andere ook
zou zeggen lees maar eens de topics door :K
tot laterzz :zw
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk: kampeermiddel : Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #613 Gepost op: april 18, 2012, 09:34:08 pm »

Wij vertrekken op 1 mei al naar Kom-es-an! Hoop wel dat het dan een beetje warmer is dan nu! Brrr, anders moeten we op zoek naar een beter kacheltje. Als jullie dan allemaal aankomen op 16 mei, staan wij al kant-en-klaar. Zijn er nog meer mensen die eerder komen/langer blijven dan alleen het vw-weekend?
Tot die tijd ga ik me maar eens flink inlezen hier. Ik ben een tijd niet p het forum geweest en ik zie allemaal nieuwe namen (en ook een heleboel oude )
Da's mooi vroeg  ;) Heel veel plezier, de weersverwachting is prima dus dat zit wel goed denk ik.
En dan lekker compleet gesetteld genieten van al die vouwwagens die binnen komen en gaan bouwen  :P
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk: kampeermiddel : (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #614 Gepost op: april 18, 2012, 10:22:15 pm »

Vandaag ook maar ff vrij gevraagd voor maandag 14 mei.

Had ff niet op zitten letten.

Dinsdag 15 mei - wekelijkse vrije dag
Woensdag 16 mei - vrij gevraagd
Donderdag 17 mei - Hemelvaartsdag
Vrijdag 18 mei - brugdag, verplicht vrij

Laat ik dan die maandag ook maar nemen ;)
Gelogd
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal