(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

JanW

Wij hebben de auto('s) vol en gaan zo weg. Tot staks! Eerst nog even naarbde Gamma voor een zeiltje, de vorige hebben we in kroatië afscheid van genomen.

Alex

Hmmmmmm alles bijna in de auto.
Jammer dat de kids nog naar school moeten. :(
Anders waren we al onderweg. :P

Hebben de bouwvakkers nog even mazzel dat ze een halve dag door kunnen werken.
Zie dat de voordeur al verplaatst is.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

elisabeth

Goede reis allemaal!

Hier nog even de laatste boodschapjes, half uitklappen, rest inpakken, kinderen uit school halen, naar opa's verjaardag... , boterham er in, en dan rijden we aan...!  :nl

tot vanmiddag/vanavond!

herowebe

Nu nog even een ochtend werken tot 12 uur!!  :(
Ronald maakt thuis de boel in orde, de auto inpakken en beetje opruimen!
Dan hopen we rond 13.00 uur richting Hengelo te rijden!
Wie heeft de koffie klaar om 14.00 uur??  :#

walter

Citaat van: Alex op mei 16, 2012, 08:39:54 AM
Hmmmmmm Zie dat de voordeur al verplaatst is.

tis nu achterdeur geworden. :H :H :H :H :H :zw :> ;)

caspar

goedemorgen allemaal ga nu ff eten en dan maar eens beginnen met in pakken  :H :H :H geen stress :** :**

Richard

Oh shit inpakken..... :(
wat ben ik vergeten...
BBQ schoonmaken
vouwwagen op te halen
tafels en stoelen terug halen van het feestjuh laatst 20 kmn verder op..
eten halen....
pff

Spiegelbeeld

Ik vind kampeerders in Nederland dapper!

Wij hebben 8 jaar geleden besloten niet meer in NL te kamperen vanwege het weer. Na aanschaf klapper afgelopen mei vakantie weer een poging gewaagd, mede vanwege de klapper hebben we het overleefd, maar leuk is het echt niet. Te koud, te weinig zon en teveel vocht.

Bij kamperen hoort voor ons mooi en warm weer, een buitje is dan ook niet zo erg. 's Morgen je bed uitrollen, korte broek aan en in de zon ontbijten en 's avonds in de zwoele warmte een pilsje drinken dat is voor ons kamperen.

Gezien de weerverwachtingen lijkt Hemelvaart ook te koud te worden.

Jammer voor de deelnemers, nogmaals ik vind jullie dapper en al kamperend zal het hopelijk best meevallen, heel veel plezier!

Richard

Citaat van: Spiegelbeeld op mei 16, 2012, 09:49:35 AM
Ik vind kampeerders in Nederland dapper!

Wij hebben 8 jaar geleden besloten niet meer in NL te kamperen vanwege het weer. Na aanschaf klapper afgelopen mei vakantie weer een poging gewaagd, mede vanwege de klapper hebben we het overleefd, maar leuk is het echt niet. Te koud, te weinig zon en teveel vocht.

Bij kamperen hoort voor ons mooi en warm weer, een buitje is dan ook niet zo erg. 's Morgen je bed uitrollen, korte broek aan en in de zon ontbijten en 's avonds in de zwoele warmte een pilsje drinken dat is voor ons kamperen.

Gezien de weerverwachtingen lijkt Hemelvaart ook te koud te worden.

Jammer voor de deelnemers, nogmaals ik vind jullie dapper en al kamperend zal het hopelijk best meevallen, heel veel plezier!

Dan heb jij nog nooit onze warmte gevoeld bij de clubmeetings.... :>
De enige kou die je voelt is als Caper en Walter langs lopen >:(...dat zijn pas ijskoude rakkers :P....voor de rest kachels buiten aan vuurkorf van een ander veldje weghalen ,hier en daar een carabah in de hens  :Kzetten voor een vreugde vuur en et voila genoeg warmte...ps...de drank helpt daar ook aanbij :>

hermanusb

zoals verwacht gaan we een geweldig weekend krijgen met mooi weer en wel iets te lage temperaturen en weinig regen.
Ook ik heb liever zon....

Maar voor nu denk ik dat het een TOP weekend gaat worden.

Alex

Grrrrrrrrrr was de bestelling stokbroden niet goed doorgekomen.
Zeggen ze die snijden we nu wel even voor u hoeveel heeft u besteld.
Ehhhh iets van 10 stokbroden. :P

Kunt u misschien vanmiddag terug komen want dan ga ik ze nu even bakken. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

annsophiec

Veel plezier en als onze gezondheid wat beter is, komen we misschien eens langs naar al jullie klappers kijken

Van_looney

Zonet tussen de buien door even semi-uitgeklapt, beladen en weer dichtgeklapt.

Straks de auto vol, dan nog even de laatste boodschapjes, belhamels ophalen en dan gaan we!

We denken er rond 1530 of zo te zijn..

Swede

Veel plezier allemaal! Wij zijn er niet bij maar dat zal de pret niet drukken. :K
Kaplaarsjes en mutsen mee en jullie zullen een toptijd hebben!

live life outdoors

Sadkingbilly

Nou, daar staan we dan... Op de plek, alles nog ingepakt. Het HOOST! Balen. Hopelijk straks wel droog, als ik de tent met opzetten al nat heb wordt ie niet meer droog met dit weer. Vanf morgen lijkt het een stuk beter te worden. Hopelijk hoeven we de nacht niet in een hotel door te brengen ;)