(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sadkingbilly

Ik ga het er dit weekeind nog over hebben thuis, beetje onzeker voor volgend jaar maar ik ga mijn uiterste best doen. Vorige keer is het niet gelukt (hoewel we een hartelijke uitnodiging kregen ondanks dat ons kampeermiddel alleen van de buitenkant een klapper is!) maar daar moet maar verandering in gaan komen :)

Roadmasterstarter

Hoewel ik totaal niet van het vooruit reserveren ben (nog niet) toch maar gereserveerd. Heel benieuwd wat onze ervaring gaat zijn.
Afgelopen najaarsweekend goed gevoel, alleen jammer dat het zo kort was voor ons. Maar nu als het goed is lekker vrij! Wachten op de bevestiging. Staan er echt van die gave grote speeltoestellen op de velden zelf zoals op de foto's op de website? Zouden die mannetjes van ons super vinden. En hebben wij ook even lekker rust zonder steeds naar de speeltuin te hoeven met ze! Hebben er zin in.

mvdkant

Er staan genoeg speeltoestellen op het grote veld. Ik hoop wel dat het met zand volgestorte zwembad weggehaald is danwel positief veranderd is

Alex

Citaat van: Roadmasterstarter op november 12, 2011, 10:16:39 PM
Hoewel ik totaal niet van het vooruit reserveren ben (nog niet) toch maar gereserveerd. Heel benieuwd wat onze ervaring gaat zijn.
Afgelopen najaarsweekend goed gevoel, alleen jammer dat het zo kort was voor ons. Maar nu als het goed is lekker vrij! Wachten op de bevestiging. Staan er echt van die gave grote speeltoestellen op de velden zelf zoals op de foto's op de website? Zouden die mannetjes van ons super vinden. En hebben wij ook even lekker rust zonder steeds naar de speeltuin te hoeven met ze! Hebben er zin in.

Normaal reserveren wij ook niet meer maar om hier aan mee te doen is het wel nodig.
Deze spektakel wil je niet gemist hebben.
ik voel de grootste meeting aankomen die we ooit hebben gehad en de plekken raken ooit een keertje op natuurlijk.

En ja die speeltoestellen staan er echt op het grote veld.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mvdkant

walter

kom op mensen, laat de rook uit de computers van kom es an komen, laat de velden vollopen met klappers :K :>

zoveel aanmeldingen al op 1 dag, alex, goed bezig geweest met dit altijd gezellig stukkie internet :K bier

muis

@ Roadmasterstarter, leuk dat jullie ook weer meegaan. Ben benieuwd naar de mannetjes tegen die tijd, die gaan de tijd van hun leven hebben :J

12 aanmeldingen in 1 dag :> :>

Christiaan

Uit eigen ervaring weet ik dat meetings met ongeveer 25 deelnemende equips nog gezellig is. De grootse meeting waar ik medeorganisator was bestond uit 59 equips. Ik heb toen direct gezegd dat dat voor mij te groot werd. Zoveel mensen leren kennen in één weekned is onmogelijk.
Dat is ook de reden voor mij geweest om een limiet van 30 equips per meeting in te stellen. Te groot is niet meer leuk en krijg je groepjes vorming.

Alex

Dit dachten wij ook in het begin.
Maar eigenlijk zijn we met zijn allen aan het kamperen.
De kinderen vinden elkaar en spelen de hele dag.
Af en toen is er iets gezamenlijk te doen maar ook hier is geen verplichting om aan mee te doen.

Groepen krijg je altijd. :?
En dit vind ik niet erg want mensen kiezen altijd mensen die elkaar liggen.
In mijn optiek kan het niet gauw te groot zijn.

Alleen voor ons de organisatie word het wel steeds meer werk en dan kunnen we altijd nog na genieten op de mini-meeting met pinkstern.;)
En natuurlijk het najaars weekend.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

JanW

Mogen er ook honden op deze camping komen, ik kan het op de site van de camping niet direct vinden.

Richard

Citaat van: JanW op november 13, 2011, 10:49:48 AM
Mogen er ook honden op deze camping komen, ik kan het op de site van de camping niet direct vinden.

Yep, i.p. max. 2 per plaats, maar vorig jaar was er iemand met 4 (of waren het er 5) honden.

Christiaan

Maximaal 2? Gewoon de andere 3 inschrijven op een plek waar geen honden zijn. :)

Muilwijk

Wij gaan ons best doen om ook te komen. Net mijn man gemaild of hij vrij kan krijgen!

Gisteren hebben we onze nieuwe combicamp country opgehaald en zijn dus zeer in de stemming om te kamperen  :K.
We kunnen niet wachten om hem uit te proberen, en wel zo gezellig om dit op het klapweekend te doen.
Als we komen, komen we met onze 3 jongens van net 5, 7 en bijna 9, en een hond(je)

Groetjes, Irene

Miss BBQ

We houden duimpje voor jullie dat er vrij gekregen wordt. :)

campingloge

De teller staat nu al op 20!  :>
Als dat allemaal maar gaat passen met dit tempo. Volgens mij kun je niet te lang twijfelen dit jaar. Dus snel reserveren is mijn advies. I: