(Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic

Gestart door Alex, november 10, 2011, 07:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: ILOnA_013 op februari 26, 2012, 10:30:35 PM
Ja-met een beetje deuk en duw werk, maak je er iets heel anders van :#

Maar met datzelfde duw- en trekwerk maak je van een barrel zo een 206.

http://www.youtube.com/watch?v=MkNeXksKK1o&feature=fvsr

bensi

Nog "maar"  75 dagen tot het klapweekend !!!!   :> :> :>
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Frankie

Citaat van: bensi op maart 01, 2012, 03:42:49 PM
Nog "maar"  75 dagen tot het klapweekend !!!!   :> :> :>

ff kijken hoor, 75 dagen min pakweg 5 weken tot de levering van m'n klapper...  :P :P dan heb ik nog eeehhhh  veertig dagen om een volleerd klapperaar te worden.  I:

goofychick

Hoi,

Ik vroeg me af wanneer is dat klapweekend??? Is er nog plaats en anders zouden we gewoon even langs willen komen en kijken.......mits er cabanon gangers staan natuurlijk..........dit omdat we problemen met onze vouwwagen hebben......

Hoor het graag even van jullie.....

Frankie

Citaat van: goofychick op maart 03, 2012, 09:02:57 PMIk vroeg me af wanneer is dat klapweekend??? Is er nog plaats en anders zouden we gewoon even langs willen komen en kijken.......mits er cabanon gangers staan natuurlijk..........dit omdat we problemen met onze vouwwagen hebben......

Hoor het graag even van jullie.....

Hier staat alles. De aanmelding was gestopt omdat de vier aangewezen velden vol waren, maar er zijn extra plaatsen opengesteld om de wachtlijst weg te werken. Er zal dus waarschijnlijk nog wel plaats zijn, zij het niet op de vier velden waarmee begonnen werd.

bensi

even een vraag over de naambordjes, ik neem aan dat er niet voor iedereen nieuwe bordjes wordt gemaakt, zou toch jammer zijn. Dus van de deelnemers aan het weekend van vorig jaar wordt verwacht  (neem ik aan) dat we het naambordje weer meenemen ?

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country

mvdkant

volgens mij worden er alleen naambordjes gemaakt voor diegenen die nu voor de eerste keer meedoen met het klapweekend.
de leden van vorig jaar hebben zo'n bordje gekregen en er wordt enigzins vanuit gegaan dat deze bordjes bewaard zijn gebleven.

bensi

Citaat van: mvdkant op maart 04, 2012, 06:47:28 PM
volgens mij worden er alleen naambordjes gemaakt voor diegenen die nu voor de eerste keer meedoen met het klapweekend.
de leden van vorig jaar hebben zo'n bordje gekregen en er wordt enigzins vanuit gegaan dat deze bordjes bewaard zijn gebleven.
Dat  bedoelde ik dus   ;)

muis

Klopt idd, alleen voor degene die er vorig jaar niet bij waren.

Dus voor diegene, check even de namen want ik neem ze over uit de lijst met aanmeldingen :J :J

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Ach er zijn heel veel mensen die een puzzelboekje meenemen, dit wordt de onze :# Plattegrond mee en de lijst.... appeltje, eitje

Klavertjes

Die van ons is bewaard, maar helemaal 'doorgelopen'!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

mvdkant

en anders een peebeetje naar muis sturen. misschien wel ze dan wel een kopie naambordje maken

is namelijk nog best wat werk om te maken

muis