Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Auteur Topic: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic  (gelezen 267487 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

buzz

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 108
  • Merk: kampeermiddel : holtkamper flyer
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #660 Gepost op: april 25, 2012, 10:15:33 am »

gisteren (in de buurt van arnhem) helemaal droog gebleven !!!!!! :> :> :> :> en nu ook zonnig en lekker !!!!!! hopen dat het zo de goeie kant op blijft gaan,ach het kan nog drie weken "opwarmen " !!!!!!!
Gelogd

Van_looney

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 217
  • Merk: kampeermiddel : Combi-Camp Country
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #661 Gepost op: april 25, 2012, 10:22:15 am »

Hmm, net de weerbericht gezien voor de aankomende 14 dagen. Als dat zo blijft ben ik met het weekend van 4-5 mei even weg met de VW :)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.445
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #662 Gepost op: april 26, 2012, 06:42:18 am »

Misschien heb ik het gemist, maar is er dit jaar nog een vouwwagen demo?
JA :P
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.978
  • Merk: kampeermiddel : Shelter
  • Na 25jaar vouwwagens wat anders
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #663 Gepost op: april 26, 2012, 08:06:58 am »

55 Demo's zeker ::)
Gelogd
van trigano naar holtkampers naar een shelter

muis

  • Gast
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #664 Gepost op: april 26, 2012, 08:35:39 am »

Info volgt nog maar sowieso 50 vouwwagens om van binnen en van buiten te bewonderen :P

Ook dit jaar weer de straatraces bij Hengelo, dit is 1 van de laatste 2 stratencircuits in Nederland. Vanaf de camping kun je er zo naar toe lopen.

http://www.hamove.nl/wegrace
Gelogd

faba

  • Gast
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #665 Gepost op: april 26, 2012, 09:14:54 am »

Bah,

Gisteren een ongeval gehad. Een vrachtwagen heeft de voorkant van onze Opel Zafira een beetje afgestompt. :( :( :( :(

Ik zat gelukkig alleen in de wagen en het beperkt zich tot blikschade MAAR TOCH....

Auto is bij de garagist op dit ogenblik en morgen komt de expert al kijken maar de garagist zij dat we aankijken tegen een perte totale (totaal verlies). :I

Voor het weekend is dat problematisch want , heh, geen auto.

Mogelijkheden om alsnog te kunnen komen:

A)Auto huren, met trekhaak en mee naar het buitenland??? Blijkt niet gemakkelijk te vinden  :?
B)Auto lenen van familie, mijn vader heeft er eentje maar gezien die splinternieuw is leent hij hem niet graag uit. Hij heeft al wel aangeboden om ons te brengen en weer te komen halen, maar dan zitten we daar dus zonder auto. Voor boodschappen doen is dat dus niet handig  :N.
C)Auto laten staan bij garagist en overgeven aan de verzekering en een andere wagen kopen (een tweedehands) met trekhaak op en dan nog op tijd in orde geraken met inschrijving (nieuwe kentekenplaat nodig) en verzekering  :?

Oproep aan die leuke Nederlanders en beroep doend op medelijden  :P,indien mogelijkheid B zich opdringt, ziet één van jullie het zitten om ons te helpen daar in verband met verplaatsing naar supermarkt oid voor boodschappen? Please please please (compensatie:  Belgisch bier  8) 8) 8))
Gelogd

muis

  • Gast
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #666 Gepost op: april 26, 2012, 09:17:46 am »

Dat boodschappendeel zal toch niet zo'n probleem zijn, we moeten allemaal boodschappen doen. Spring er bij als we gaan...... niet je lijstje vergeten he ;)

Maar wat ongelofelijk balen :( gelukkig heb je zelf niets
Gelogd

faba

  • Gast
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #667 Gepost op: april 26, 2012, 09:28:33 am »

Maar wat ongelofelijk balen :( gelukkig heb je zelf niets
[/quote]


Ja, dat probeer ik mezelf ook de hele tijd voor te houden.  :N

Auto is 6 jaar ou en had nog geen 80.000 km op de teller. Is volgens catalogus nog 5000 Eurokes waard. We kunnen waarschijnlijk de prijs iets omhoog krijgen door de automatische airco, ge?ntergreerde GPS, de nieuwe banden van januari, de nieuwe batterij en last but not least:de nagelnieuwe trekhaak 13 polig die dus nog nooit gebruikt werd  :(. Misschien max nog 6000 Euro uit te trekken.

DIKKE PRUT, dat is het, niks anders

Het beste was, gister was onze huwelijksverjaardag... 3 jaar getrouwd, heb ik mijn man toch een groot cadeau gedaan hé, mag hij een andere wagen kopen  :#

Voor de duidelijkheid, ik was niet in fout. Stond op de binnenbocht naar links te draaien en een vrachtwagen heeft op de buitenbocht om eveneens links te draaien een u-turn gemaakt. Ik zag het aankomen, stond zelfs al stil maar had geen tijd meer om achteruit te rijden, om van te janken  :I
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #668 Gepost op: april 26, 2012, 09:40:52 am »

but not least:de nagelnieuwe trekhaak 13 polig die dus nog nooit gebruikt werd  :(. Misschien max nog 6000 Euro uit te trekken.
En bij total loss is het dan altijd maar de vraag of je daar voor terug krijgt wat je had. Dat is maar zelden het geval...  :N

Het beste was, gister was onze huwelijksverjaardag... 3 jaar getrouwd, heb ik mijn man toch een groot cadeau gedaan hé, mag hij een andere wagen kopen  :#
Gefeliciteerd. Wie gaat de kleur bepalen?  :P

stond zelfs al stil maar had geen tijd meer om achteruit te rijden, om van te janken  :I
Ik heb ooit iets dergelijks gehad met iemand die op een T-kruising, terwijl ik linksaf wilde van links kwam en langzaam doorreed (waarschijnlijk vanwege mobiele telefoon) waarmee mijn kans om nog linksaf te kunnen telkens kleiner werd. En rechtdoor kon niet vanwege T-kruising.  Maar voor achteruit rijden heb je te weinig tijd. En eigenlijk zit je je bijna apathisch te verbazen over het feit dat het sowieso gebeurt. Zo van "wat doet-ie nou?........ bluk"

En als je de tijd qua versnellingspook al zou hebben, heb je niet voldoende tijd om te beoordelen of er iemand achter je zit. Als dat wel het geval is, ben je plotseling van benadeelde partij de veroorzaker (want achteruitrijdend) van een kop-staart botsing geworden. Dus vergeet het achteruit rijden maar in dergelijke situaties. Gewoon vol op de rem om eventueel aan te kunnen tonen dat jouw auto al tot stilstand gekomen was is toch het beste.
« Laatst bewerkt op: april 26, 2012, 09:46:47 am door Frankie »
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk: kampeermiddel : Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #669 Gepost op: april 26, 2012, 09:51:20 am »

Oproep aan die leuke Nederlanders en beroep doend op medelijden  :P,indien mogelijkheid B zich opdringt, ziet één van jullie het zitten om ons te helpen daar in verband met verplaatsing naar supermarkt oid voor boodschappen? Please please please (compensatie:  Belgisch bier  8) 8) 8))
Da's ontzettend balen zeg, gelukkig alleen blikschade, maar toch  :(
Boodschappen doen is geen enkel probleem, je kunt altijd mee, ook als je ergens anders heen wilt kunnen we je wel even brengen. Dus dat hoeft geen belemmering te zijn om toch te komen als het optie B zou worden.
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

faba

  • Gast
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #670 Gepost op: april 26, 2012, 10:07:18 am »

OK Ik merk het al, geneog transportmogelijkheid dus als het optie B wordt  WW

Gelukkig heeft mijn vader ook een grote wagen voor al die bakken  bier  8)

We zijn waarschijnlijk van plan om een andere auot te kopen en de onze te laten aan de verzekering. Uitbetaling kan blijkbaar ook nog even op zich laten wachten omdat de andere partij een Duitse firma betreft. De verzekeraar in België moet blijkbaar eerst de centjes krijgen van die in Duitsland.
We hopen dat de firma in Duitsland meteen akkoord gaat over het uit te betalen bedrag anders moet er van daar ook weer een expert komen opdraven...

Gelukkig kunnen we een spaarpotje aanspreken.

Hebben  gisteren meteen al een geneusd op het net. We denken aan een opel vivaro (of hetzelfde van renault of nissan)

Maar 2 kindjes maar ook een hondje dat mee zal gaan op vakantie en als de kindertjes groter zijn, fietsen meenemen. Kan dat allemaal in de auto ipv nog te moeten knutselen met bevestiging op het dak of op imperiaal op VW.

Iemand ervaringen met vivaro?
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk: kampeermiddel : Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #671 Gepost op: april 26, 2012, 10:26:00 am »

Geen ervaring met een Vivaro of gelijkwaardige auto, maar als je alles niet in een dergelijke auto zou kunnen krijgen moet je waarschijnlijk aan een vrachtwagen gaan denken  :H

Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #672 Gepost op: april 26, 2012, 11:19:44 am »

Geen ervaring met een Vivaro of gelijkwaardige auto, maar als je alles niet in een dergelijke auto zou kunnen krijgen moet je waarschijnlijk aan een vrachtwagen gaan denken  :H


Ja en dan één met laadklep, kan de klapper zo ineens achterin gerold worden en dan klapt de klep dicht....twee klappers in één. :#
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #673 Gepost op: april 26, 2012, 12:05:59 pm »

Ja en dan één met laadklep, kan de klapper zo ineens achterin gerold worden en dan klapt de klep dicht....twee klappers in één. :#

Waarom dan nog een klapper? Met een Vivaro en een hefdakje heb je toch eigenlijk gewoon een camper?  :P
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk: kampeermiddel : HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: (Chat)Voorjaar weekend 2012 chat topic
« Reactie #674 Gepost op: april 26, 2012, 12:43:19 pm »

idd, luifeltje aan de Vivaro en klaar.
Moet je wel een ander forum zoeken. :zw
Gelogd
live life outdoors
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal