pannenkoeken bakken klapweekend 2012

Gestart door muis, maart 04, 2012, 03:53:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

ff

Pfff...niemand op de andere veldjes?
En wij hebben slechts 1 koekenpannetje ;)

Boompje

Lijkt me gezien het aantal aanmeldingen al bijna niet meer nodig, maar ook wij hebben een skottel voor veld 1.

Misschien zijn de kids er al iets te oud voor, maar de mijne vinden het nog altijd leuk om eten te versieren, dus wij zullen wat leuke strooisels meenemen voor op de pannenkoeken. Ook zullen we nog wat liquide middelen meenemen voor jong en oud.
Quitters never win, winners never quit

cewi

Nou, veld 1 is aardig voorzien. Wij nemen mee voor veld 1; spek, bananen, poedersuiker en stroop. Zal ook wat extra " vocht" meenemen. Onze skottel komt ook mee.

muis

Oh goed idee Caspar, wij nemen ook bruine suiker mee. :J

ff

Wij nemen nog wel wat strooisels mee voor de 'kinderen' ;)

muis

ptsporting

veldje 4... Ook wij doen mee! Zonder skottel geen vakantie. We nemen een stuk kaas, stroop, suiker en chocoladepasta mee samen met wat wat beslag. Met ons viertjes hebben we aan 1 pak mix echt nie genoeg nie... pannekoekenhongerrrr :>
Nu mog met z'n 3en op een veldje, maar wie weet......

Frankie

Citaat van: ptsporting op maart 06, 2012, 12:02:42 AM
veldje 4... Ook wij doen mee! Zonder skottel geen vakantie. We nemen een stuk kaas, stroop, suiker en chocoladepasta mee samen met wat wat beslag. Met ons viertjes hebben we aan 1 pak mix echt nie genoeg nie... pannekoekenhongerrrr :>

Uhhh ik vind alles best (ook veelvraat), maar pas op dat je je niet vertelt. Als ik vier pakjes mix aanmaak, dan zijn dat 37 pannenkoeken, voor op dit moment 8 mensen, want mijn Yvon eet er hooguit drie. Dat is viereneenhalve pannenkoek p.p. Dus als je beslag meeneemt, neem dan niet heel erg veel mee. Tenzij je wilt dat er ook pannenkoeken komen voor het ontbijt de volgende ochtend natuurlijk :PKK  :J

Roadmasterstarter

Zo, overweldigend deze topic! Ik sta ook op veld 1. Wij hebben helaas nog geen skottel, heel misschien voor die tijd wel, maar dat is nog niet zeker.
Maar kan wel bakken in pannetjes op de bermkeuken hoor. Dat is geen probleem.

We zullen hopelijk rond 15.00 uur arriveren op de camping. En dus hopelijk om 17.00 uur wel klaar zijn met de boel opzetten. Toch weer ff zoeken waarschijnlijk zo aan het begin van het nieuwe jaar. En pas 2 x opgezet in voorgaande jaar. Ik zal eens bedenken wat wij kunnen bijdragen.
Ik neem sowieso ook wel wat beslag mee omdat onze jongens vroeg honger hebben en ik ze dan vast van een pannekoek kan voorzien. Anders worden ze zo vervelend!!!

Als er nog wensen/verzoeken zijn hoor ik ze wel.

CenC

Dan neem ik voor veld 3 mee;
spek
geraspte kaas
gesneden appel
rozijnen.

Tevens heb ik 2 pannenkoekpannen, een verplaatsbaar 2-pitter met gasflesje.
En mijn man... :H :H :H

Frankie

Ik wil er even op wijzen dat er met de nieuwe aanmeldingen op veld 4 inmiddels een - tekort dreigt te ontstaan.  :#

Roswitha

Geen pannenkoekenpanpaniek wij staan op veld 4 (plaats 231) en nemen mee:

beslag 3,5 liter
ontbijtspek
geraspte kaas
knakworstjes
vloeibare bakboter

Nu nog even thuis goed oefenen op het pannenkoekenbakken om goed voor de dag te komen.......

muis

WW aan allemaal, ik zet de aanvullingen weer in het eerste bericht

spikehome

@muis
onderstaand gemist veld4?
Citaat van: ptsporting op maart 06, 2012, 12:02:42 AM
Overigens nemen wij ook pannekoeken mix mee zodat daar iig geen tekort aan is.
Ook nemen wij spek, stroop en jam mee.
En natuurlijk bak boter.
Skottel gaat waarschijnlijk ook nog wel mee en natuurlijk een pan om alles mee te bakken.

Frankie

Citaat van: spikehome op maart 08, 2012, 10:49:02 AM
@muis
onderstaand gemist veld4?Overigens nemen wij ook pannekoeken mix mee zodat daar iig geen tekort aan is.
Ook nemen wij spek, stroop en jam mee.
En natuurlijk bak boter.
Skottel gaat waarschijnlijk ook nog wel mee en natuurlijk een pan om alles mee te bakken.

Als die bijdragen er bij komen, hebben we voor een heel dorp beslag en ingrediĆ«nten.  :J

Ik tel Frankie 3.5 liter, Roswitha 3.5 liter, 'meer dan 1 pak mix' van ptsporting, mix van spikehome.