pannenkoeken bakken klapweekend 2012

Gestart door muis, maart 04, 2012, 03:53:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

ishirra

Citaat van: faba op april 05, 2012, 12:13:21 AM
Wij staan dus op plaats 237, die op het plannetje niet bestaat. We weten niet waar dat zal liggen maar te zien aan het plannetje staan we vermoedelijk in de buurt van veld 4. Daar is Noord op het plannetje nog wat plek.

We hebben net besloten om toch ook al woensdag aan te komen. Wij zijn volgens google dik 3 uur onderweg en we kunnen hier pas vertrekken rond 13u00, dus het zal krap zijn om nog iets te bakken voor iedereen tot de aanval overgaat.

Wij kunnen wel aardbeidrank meenemen voor de kids voor bij de pannenkoeken en misschien moeten wij Belgen voor de Nederlanders maar eens zorgen voor een lekker Belgisch biertje, bij de BBQ? (iemand een voorkeur/ voorstel?)

3 uur rijden? dan wonen jullie niet zo heel ver van mij vandaan. ik moet 2.4 uur rijden, ben van plan rond de middag te vertrekken, kunnen mss samen rijden? Met twee achter een camping zoeken lukt meestal sneller  ::)
Geen BBQ zonder een jupiler zou ik zo zeggen!

CenC

Ik heb even gekeken hoever het van ons vandaan is...189 kilometer, dus 2,5 uur zijn we zeker onderweg.
Maar wij hebben de woensdag ook de hele dag vrij van het werk genomen, dus we kunnen er op tijd zijn.

Vanaf hoe laat kunnen we op de camping??

Miss BBQ

Citaat van: CenC op april 06, 2012, 10:42:53 AM
Ik heb even gekeken hoever het van ons vandaan is...189 kilometer, dus 2,5 uur zijn we zeker onderweg.
Maar wij hebben de woensdag ook de hele dag vrij van het werk genomen, dus we kunnen er op tijd zijn.

Vanaf hoe laat kunnen we op de camping??

Volgens de site (onder kopje tarieven): aankomst vanaf 13.00 uur, vertrek voor 12.00 uur

CenC

@Miss BBQ, tja daar had ik natuurlijk ook op kunnen kijken... ::)bedankt dat je het voor mij hebt gedaan :J

Nou eerder dan 13.00 uur wordt het toch niet, wij zullen wel rond 15.00 uur aankomen denk ik.. :)

dambi

Hoi allemaal,

Wij doen ook mee met het pannenkoeken bakken op veld 3!

We nemen mee:
Basterdsuiker (wit en bruin)
Stroop

Groeten,
Dambi (Erik, Anoeska, Rutger en Isa)

jackodb

Voor op veld 3 neem ik mee:    (ivm lactosevrij dieet)
bloem, soyamelk, plantaardige bakboter. Stroop en jam.
Groeten,

muis

faba

Citaat van: ishirra op april 05, 2012, 10:38:21 PM
3 uur rijden? dan wonen jullie niet zo heel ver van mij vandaan. ik moet 2.4 uur rijden, ben van plan rond de middag te vertrekken, kunnen mss samen rijden? Met twee achter een camping zoeken lukt meestal sneller  ::)
Geen BBQ zonder een jupiler zou ik zo zeggen!

Ishirra, we vinden het een leuk voorstel om samen te rijden maar zitten met 2 kids achter in de wagen en die moeten al wel eens dringend iets doen onderweg. (plassen, kaka doen, kabaal maken en last but not least overgeven ::))
Wij zullen zelf pas rond 13u00 echt onderweg zijn want moeten iets na twaalf de oudste van school halen, de jongste dan bij de oma en opa ophalen en dan moeten we nog hopen dat ze hun bokes in de wagen willen eten  KK KK KK  :#
Ik denk dus dat samen oprijden moeilijk zou zijn

Bovendien hebben we maar 1 trekhaak, dus car poolen gaat niet  :H

harm

aangezien dit voor ons de eerste keer is bij de klappers even voor de beeld vorming,
wat is er eigenlijk de bedoeling gaan we met z'n allen gelijktijdig pannenkoeken bakken en dan gezamenlijk eten ?
of bak ieder voor zich zelf en wat hij/zij over heeft deelt hij/zij uit aan een ander die niets of te weinig heeft

bensi

Citaat van: harm op april 08, 2012, 12:00:26 AM
aangezien dit voor ons de eerste keer is bij de klappers even voor de beeld vorming,
wat is er eigenlijk de bedoeling gaan we met z'n allen gelijktijdig pannenkoeken bakken en dan gezamenlijk eten ?
of bak ieder voor zich zelf en wat hij/zij over heeft deelt hij/zij uit aan een ander die niets of te weinig heeft
Harm, op ieder veld (zie eerste pagina van dit topic)  nemen een aantal mensen spullen mee voor de pannenkoeken. Dan zijn er ook op ieder veld een aantal enthousiastelingen die spontaan gaan bakken en vaak sluiten zich daar nog een aantal bakkers bij  aan met een skottel of iets dergelijks. En de heerlijke producten die zij fabriceren kan dan iedereen van dat veld op aanvallen, of iets vriendelijker gezegd, van genieten.
Dus iedereen neemt iets mee, of helpt mee, zo zit het hele klap weekend eigenlijk in elkaar, meedoen en helpen, zodat niet alles op een paar mensen aankomt.  ;)
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

harm

ik begrijp hem  :#  als het goed gaat zijn wij redelijk op tijd en zal ik mij wel aansluiten bij de enthousiastelingen om ook een paar baksel te gaan maken, misschien een goed idee om voor de tijd even te gaan oefenen op het camping stelletje om er voor te zorgen dat ik geen misbaksels maak waar iedereen bij is  :#

muis

Die horen er juist bij :# De eerste mislukt standaard :J

KlapJoeri

wij staan op veld 2; ik heb de indruk dat er al een heleboel meegenomen wordt, maar nog geen drinken!
Wij zorgen voor 5 flessen limonadesiroop en jerrycans water, dit zou altijd genoeg moeten zijn voor zo'n 20liter limonade!
The cold never bothered me anyway.....

caspar

Citaat van: CabanonJoeri op april 08, 2012, 09:47:03 PM
wij staan op veld 2; ik heb de indruk dat er al een heleboel meegenomen wordt, maar nog geen drinken!
Wij zorgen voor 5 flessen limonadesiroop en jerrycans water, dit zou altijd genoeg moeten zijn voor zo'n 20liter limonade!
waaom jerrycans met water dat komt gewoon uit de kraan hoor die daar aan de muur hangt :# :# :#
en walter maakt op veld 2 de misbaksels :> :> :>