(Chattopic) najaarsweekend 2012

Gestart door muis, juli 12, 2012, 09:20:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Het paste de vorige keer ook, plek 12,5 was voor PaneVino :#

Klavertjes

Citaat van: PaneVino op juli 13, 2012, 02:56:34 PM
Zijn er ook halve plekken?
>:(
~

Dan wil ik die andere 'halve', kom ws. maar een nachtje met 'n tentje en alleen met Jur....
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Ccindy

Een bezoekje van ons zit er dan waarschijnlijk nog niet in. De vouwwagen hebben we dan waarschijnlijk nog net niet (of net wel) en ons kleine mannetje moet die zaterdag afzwemmen voor zijn C-diploma.

Dus helaas moeten wij nog even wachten tot het voorjaarsweekend.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

villeke

mooie camping de Pampel, tenminste als ik de website zo eens bekijk. Wij zijn van plan om te komen, gaan ons waarschijnlijk snel aanmelden. We zijn erg enthousiast geworden door alle beschreven ervaringen en foto's van het voorjaarsweekend waar wij niet bij konden zijn. Aangezien we nu van de Hollandse zomer aan het "genieten" zijn, zijn we tegen die tijd wel toe aan "Indian summer" van september. De laatste jaren is september iedere keer prachtig qua weer dus wie weet dit jaar weer.

papajur

Wij hebben het voorjaar ook gemist.
Zal eens gaan kijken of ik wat kan regelen.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Alex

Citaat van: villeke op juli 13, 2012, 09:13:35 PM
mooie camping de Pampel, tenminste als ik de website zo eens bekijk. Wij zijn van plan om te komen, gaan ons waarschijnlijk snel aanmelden. We zijn erg enthousiast geworden door alle beschreven ervaringen en foto's van het voorjaarsweekend waar wij niet bij konden zijn. Aangezien we nu van de Hollandse zomer aan het "genieten" zijn, zijn we tegen die tijd wel toe aan "Indian summer" van september. De laatste jaren is september iedere keer prachtig qua weer dus wie weet dit jaar weer.

Moet er wel bij vertellen dat het niet vergelijken is met het voorjaar weekend.
Dit doen we trouwens expres.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

villeke

Citaat van: Alex op juli 14, 2012, 12:28:26 PM
Moet er wel bij vertellen dat het niet vergelijken is met het voorjaar weekend.
Dit doen we trouwens expres.

In welk opzicht??

Mel-6

Misschien heb ik het gemist maar wanneer is dit weekend?
Misschien is het ook wat voor ons.

Mel-6

Alex

Hier word in principe niks georganiseerd door ons.
We staan gezellig bij elkaar en zien wel wat er dan van komt. ;)

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Ccindy

Citaat van: Alex op juli 14, 2012, 01:46:10 PM

Vaak heeft dat dan juist ook wel weer z'n charme. Is waarschijnlijk ook een stuk minder massaal.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

muis

Dat klopt :J :J Het meeste op een najaarsweekend is ong 15 wagens geweest

villeke

Citaat van: Alex op juli 14, 2012, 01:46:10 PM

Klinkt nog steeds gezellig

panevino

15 max? Veel minder toch? ( iirc )
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex