(Chattopic) najaarsweekend 2012

Gestart door muis, juli 12, 2012, 09:20:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Miss BBQ

Rory liep gisteren al te stuiteren, nog één nachtje, nog één nachtje  :> :>

Pannenkoekenbeslag (ca. 3 liter) staat inmiddels klaar.
Zo ff tassen inpakken en als Richard thuis is wat last-minute boodschapjes.

Als laatste zorgen dat alle "vee" goed verzorgd achterblijft voor het weekend. Geen zin in klachten over geluidsoverlast vanwege te weinig voer.

Heb er zin in. :>
Tot strakjes (hoop rond 17.00 uur aan te komen  :J)

Frankie

Over één tot anderhalf uur breekt in grote delen van NL de zon ernstig door!  :P
We hebben overwogen om, als het weer zo wordt als voorspeld, zondag toch echt pas heel laat in de middag te vertrekken. :) Maandag terug is helaas geen optie vanwege werk. Maar dat zou ik eigenlijk het liefst doen gezien de vooruitzichten... :)

muis

Jootje1710

Ik moet nog tot kwart over 4 werken  ::), dan naar huis (en dan hoop ik dat ik niet wéér 2 uur langer onderweg ben met de trein) en dan op naar de camping  :J  :J  :J  :J  :J  :J en dan ben ik wel toe aan een  bier  :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Alex

Citaat van: muis op september 28, 2012, 09:34:16 AM
Roan hier ook  :# Ard is blij dat hij iedereen weer ziet.
  :H :H
Hmmmmm behalve zijn vriendinnetje. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

herowebe

Allemaal een heel plezierig en droog, zonnig weekend toegewenst!     KK.   W:   bier

muis

Citaat van: Alex op september 28, 2012, 11:11:50 AM
Hmmmmm behalve zijn vriendinnetje. ;)
Ja dat vindt hij echt niet grappig :N 

tnx Herwine :J

Chrisje

:# Zo, ik ben klaar. Ga zo onderweg,

TOT STRAKS  :#

Frankie

Jootje1710

Citaat van: Chrisje op september 28, 2012, 12:07:03 PM
:# Zo, ik ben klaar. Ga zo onderweg,

TOT STRAKS  :#

Frankie zegt: "Vroemmmm!!! Uurtje vanaf nu. :)"

Oh, ik ben jaloers, moet nog ruim 3 uur werken  :X :X :X
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

muis

Ik moet zo weer een kind naar school brengen en dan om 15.15 uur weer ophalen. Daarna wachten tot manlief thuis komt

Alex

Citaat van: muis op september 28, 2012, 11:50:48 AM
Ja dat vindt hij echt niet grappig :N 

tnx Herwine :J

annemiek ook niet hoor.
Maar eens iets anders afspreken.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Zo wij zijn al even onderweg, volgens tomtom zijnwe er om half 3 ongeveer :>

Ook hier vinden 2 dames het erg jammer dat Annemiek er niet bij zal zijn...en de rest ook natuurlijk!

Alex

Toch maar eens een winter meeting organiseren. ;)

muis