(Chattopic) najaarsweekend 2012

Gestart door muis, juli 12, 2012, 09:20:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Miss BBQ

Citaat van: Frankie op augustus 19, 2012, 06:00:21 PM
Korting voor een groepje van 15 klappers (zonder garantie dat het er überhaupt 15 worden) lijkt me wat optimistisch.

Waar staat dat er vanaf 15 klappers korting gegeven wordt? Zie ik nergens, of heb ik alweer een nieuwe leesbril nodig? ::)
Maar ik zeg, er zijn toch zeker nog wel mensen die nog een keertje voor de winter willen gaan klappen om af te kicken zeker?! :#
Er is nog plek, dus ff bellen en je weet het zeker. Wel even vouwwagenclub vermelden.

En de kans op een goeie/betere/beste korting loopt dan zeker op.

Frankie

Citaat van: Miss BBQ op augustus 20, 2012, 11:41:37 AM
Waar staat dat er vanaf 15 klappers korting gegeven wordt? Zie ik nergens, of heb ik alweer een nieuwe leesbril nodig? ::)
Nee, dat kun je nergens lezen, want volgens mij schreef ik dat ook niet.  :)

Ik schreef/bedoelde alleen dat mij de kans dat een camping (groeps-)korting geeft aan een groep van hooguit 15 klappers, zonder enige garantie dat het er ook werkelijk 15 worden, betrekkelijk gering lijkt.

Miss BBQ

Er zijn zelfs campings die vanaf 5 kampeereenheden al een aantrekkelijke korting geven.
Bijv. Kom-es-an, waar het voorjaarsweekend gehouden werd.

We zijn hierover met de Pampel in overleg.
Wordt dus vervolgd.

Frankie

Citaat van: Miss BBQ op augustus 20, 2012, 01:02:04 PM
Er zijn zelfs campings die vanaf 5 kampeereenheden al een aantrekkelijke korting geven.
Bijv. Kom-es-an, waar het voorjaarsweekend gehouden werd.
Kun je nagaan wat een slechte camping-baas ik zou zijn. :) Ik zou er ook vanuit gaan dat men mijn camping voor zo'n groep kiest op basis van ligging, kwaliteit, prijs en  faciliteiten etc. Maar dat korting alleen een rol bij de keuze kan/zal spelen als-ie bekend is vóór de beslissing valt c.q. de keuze gemaakt is. :)

muis

panevino

// Marcellino Pane e Vino \\

Frankie

Citaat van: PaneVino op augustus 20, 2012, 11:31:16 PM
+1 voor muis  :#
Volgens mij is dit geen wedstrijd. Maar als fotograaf ben ik -net als een campingbaas- gewoon ondernemer die z'n eigen broek op moet houden. En ik kan me als zodanig niet herinneren ooit korting gegeven of gekregen te hebben nadat een bestelling gedaan was of nadat een opdracht gegeven was... Tevoren onder voorwaarden wel. Maar achteraf?
Of gaat er, als die korting niet komt, uitgekeken worden naar een andere camping voor het najaarsweekeind?

muis

geintje Frank, geintje  :P

Verder even :** voor allen :J

papajur

Op hun site staat dat ze korting geven bij 20 e-keepers.
Dus wie heeft er onder voetbal gezeten?

Vanaf hun site.

Groepsarrangement
Wilt u kamperen met meer dan 20 equipes?
Vraag dan onze speciale prijs aan.
Bij tijdig reserveren kan u bijeen staan op
het grote veld (201-240 zie plattegrond)

Wij zijn met 5 man toch een dikke 30E per nacht kwijt.........
Zodra eind September in de 14 dgn. verwachting van Buienradar  komt gaan we eens kijken.

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Chrisje

Citaat van: papajur op augustus 23, 2012, 12:12:02 PM
Op hun site staat dat ze korting geven bij 20 e-keepers.
Dus wie heeft er onder voetbal gezeten

Laat ik nou net keeper zijn geweest!!

Miss BBQ

Rory heeft 4 jaar als keeper in de goal gestaan (van de E o.a.) en zelfs keepertraining gevold. Telt dit dan dubbel  :# :#

sannie75

Wij hebben weln3 euro teveel betaald...kregen eerst een verkeerde reservering maar dat had ik niet gezien. Deze had ik al betaald en toen kwam een gecorrigeerde versie en toen was het 3 euro goedkoper ::) ::)

Ze hadden zich vergist in de data dus het verschil zal daar wel in zitten.

Frankie

Citaat van: sannie75 op augustus 23, 2012, 07:18:44 PMZe hadden zich vergist in de data dus het verschil zal daar wel in zitten.
Dat was bij mij ook al. Ik stelde vast dat de kosten hoger waren dan ik verwachtte en zag toen dat ze hoogseizoen-prijzen gerekend hadden i.p.v. de laagseizoen-prijzen. En toen zag ik de foute maand en heb ik even gebeld.
'Druk, druk, druk' was ruwweg de verklaring voor de fout. Ik zie het wel bij de afrekening...
Sinds ik niet meer rook maak ik me over een paar Euro meer of minder  niet meer zo druk. :#

sannie75

Citaat van: Frankie op augustus 23, 2012, 08:14:09 PM
Dat was bij mij ook al. Ik stelde vast dat de kosten hoger waren dan ik verwachtte en zag toen dat ze hoogseizoen-prijzen gerekend hadden i.p.v. de laagseizoen-prijzen. En toen zag ik de foute maand en heb ik even gebeld.
'Druk, druk, druk' was ruwweg de verklaring voor de fout. Ik zie het wel bij de afrekening...
Sinds ik niet meer rook maak ik me over een paar Euro meer of minder  niet meer zo druk. :#

Ow dat is suf zeg...en idd maak ik me ook niet druk over de paar euro, had ook zoiets van dat zien we dan wel :#

sannie75

Hey Alex weet jij al welke plek je komt te staan?