(Chattopic) najaarsweekend 2012

Gestart door muis, juli 12, 2012, 09:20:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: muis op september 01, 2012, 01:47:33 AMIk voorspel een bijzonder najaarsweekend
:# Ik stel voor dat er een debating-contest komt. Iemand poneert een stelling. En twee mensen moeten met elkaar in debat waarbij de ene de stelling moet aanvallen en de ander de stelling moet verdedigen. Onafhankelikk van de vraag of je het zelf met de stelling eens bent. :) Zeeeer goed voor de ontwikkeling van het inlevings- en relativeringsvermogen.. :#

muis

:H Dan wel met iemand van de camping erbij :#

Frankie

Het chattopic en het aanmeldtopic gingen inderdaad wel heel erg samensmelten. :)

sannie75

Ikstel voor een boel W: en bier en dan komt het helemaal goed...
Citaat van: muis link=topic=9925.msg126789#msg126789 date=134645685

.................... en het was nog lang onrustig

:#
/quote]

muis

ILOnA_013

ach gezelligheid moet je zelf maken en dat kunnen jullie wel  W: bier :+

sannie75

Ja hoor daar maak ik me ook echt geen zorgen om. Maar de gang van zaken is wel vervelend.

ILOnA_013

muis

Maar de toon kan wel een stuk vriendelijker. We gaan lekker een weekend weg en we maken het met elkaar

Frankie

Citaat van: muis op september 01, 2012, 10:13:34 AM
Maar de toon kan wel een stuk vriendelijker. We gaan lekker een weekend weg en we maken het met elkaar
Zo is dat. Laten we er vanuit gaan dat je gezelligheid altijd voor 90% zelf maakt (of breekt).

muis

Nou de ervaring leert dat wij dat prima kunnen :#

papajur

Als je helemaal in de hoek terecht komt.(door te laat boeken ofzo :O  )
Hoeveel meter elec.kabel heb je dan nodig?

Anders waag ik wel een mailtje maar waarom moeilijk doen als het moeilijk kan.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

muis

Oei, ik durf het niet te zeggen. Ben nog niet op de camping geweest. Iemand een idee?

Alex

Weet dat er nog een plek vrij is tussen Muis en Mr roadmaster dus afstand zal wel meevallen.

Veel plezier te samen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

Verlengsnoer is toch altijd wel te regelen joh. Lijkt me echt sterk dat dat een probleem is.
// Marcellino Pane e Vino \\