(Chattopic) najaarsweekend 2012

Gestart door muis, juli 12, 2012, 09:20:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Een blik op de lange termijn verwachtingen van het KNMI waarin het najaarsweekeind langzaam in zicht komt, laat zien dat de trend van de temperatuur volgende week iets dalend is, maar de (nachtelijke) minima bij lange na niet zo laag worden als in het voorjaarsweekeind  :+ en dat de neerslaghoeveelheid tegen die tijd waarschijnlijk betrekkelijk gering is.
:>

Richard

Jammer hou wel van een n8vorstje met kamperen.
En een lekkere fles rode wijn met wat kaas rond een vuurtje.

bensi

Wij zijn van plan om op zaterdag even bij jullie te komen buurten  :J
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

muis

Dat vinden wij leuk :> :>

@Frank, dat klinkt goed :J

Frankie

Citaat van: bensi op september 18, 2012, 10:51:35 PMWij zijn van plan om op zaterdag even bij jullie te komen buurten  :J
Dan zorgen wij natuurlijk dat, afhankelijk van het tijdstip, het bier warm of de KK koud staat. :#

muis

:H

Wij zijn niet heel vroeg op vrijdag, Edward heeft cursus tot 17.00 uur in Nijkerk, moet dan dus eerst terug naar Zeist.

theun

Richard

Miss BBQ

@Bensi: gezellig hoor, laat even bijtijds weten of jullie mee eten, dan houden we hier rekening mee. :zw

@muis: wij vertrekken hier op z'n vroegst om 15.30 uur (Rory heeft tot 15.00 uur school)
gezien afstand zijn wij dan ook tussen 17.30 en 18.00 uur (beetje afhankelijk van files voor en tussen Nijmegen-Arnhem) ter plekke.

muis

Ik denk dat wij later zijn miss BBQ. Zal Ed nog wel even vragen hoelaat hij denkt hier te zijn, daarna is het ong 3 kwartier zonder files maar ja, we moeten via Amersfoort.

papajur

ALS het mooi weer wordt zit ik eraan te denken om eerst de VW op te zetten en dan terug om de rest van de familie te halen.

Het is maar 1 uurtje rijden voor ons.
Anders wordt het zo laat voordat we alles hebben staan.

We kunnen ook pas om 17.00u op de camping zijn.
Dan nog opzetten en eten wordt het al gauw te laat voor de jongste.

Dus zijn er nog meer vroege vogels?
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Angel

Misschien kunnen jullie de weersverwachtingen op deze site ook een beetje in de gaten houden.

http://www.accuweather.com/nl/nl/hengelo/250099/september-weather/250099

Of wordt dat te verwarrend meerder weersites?

Miss BBQ

Citaat van: Angel op september 19, 2012, 12:37:13 PM
Misschien kunnen jullie de weersverwachtingen op deze site ook een beetje in de gaten houden.

http://www.accuweather.com/nl/nl/hengelo/250099/september-weather/250099

Of wordt dat te verwarrend meerder weersites?

We zitten overigens in Hoenderloo (Gld) en niet in Hengelo.
Verder wordt ik van de langere termijn (volgend weekend dus) niet echt vrolijk. Regen, regen en regen. :( :(
Hopen dat dat nog verandert :N :N

Angel

deze link dan sorry ik zat met kom es an in mijn hoofd

http://www.accuweather.com/nl/nl/hoenderloo/248098/daily-weather-forecast/248098?day=11

Als je het op dag niveau bekijkt valt het weekend nog wel mee met de neerslag 2 mm op zaterdag en 1 mm op zondag. Alleen 15 mm op vrijdagmiddag is niet handig voor het opzetten van de Vouwwagen.