Chat topic najaarsweekend

Gestart door Klavertjes, mei 25, 2010, 10:35:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Zullen we het verzetten naar deze week?
:P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: Alex op september 01, 2010, 08:51:45 PM
Zullen we het verzetten naar deze week?
:P
wat ben jij een mooi weer kampeerder zeg >:(

muis

famprima

Alex

Citaat van: Mr Roadmaster op september 01, 2010, 08:53:07 PM
wat ben jij een mooi weer kampeerder zeg >:(
Hmzzzzzzzzz wie doet dit eigenlijk wel vaker. :O :O
Eerder heengaan om de wagen op te zetten. :X :X
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: Alex op september 01, 2010, 08:58:45 PM
Hmzzzzzzzzz wie doet dit eigenlijk wel vaker. :O :O
Eerder heengaan om de wagen op te zetten. :X :X
Alex: voor eens en altijd; dit is puur om meer quality time te hebben tijdens het voorjaarsklapweekend..
en wie hoorde ik het hardst roepen dat gaan wij ook doen????? :#
link: http://en.wikipedia.org/wiki/Quality_time

Klavertjes

:( :( :( Weeeh, Nout heeft géén vrij gekregen de vrijdag van het klapweekend, dus wij moeten voor de omslachtige dagplanning kiezen. Ga morgen ff met de camping bellen dat we 's-morgens even samen de wagen willen gaan neerzetten, dan wij terug naar Alkmaar, Nout werken van 15-23u, ik kids halen om 15u en naar Zeewolde, dank voor het tweede vervoermiddel in dit gezin, want dan komt Nout 's-avonds met de motor naar Zeewolde! Met andere woorden, rond middernacht 'moet' er nog een welkomstcomiteetje met een drankje voor die lieve jongen zijn! Helaas, maar 't is niet anders, wel omslachtig maar we zijn er gelukkig weer bij!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Dan heeft Nout denk ik toch pech want we liggen naar alle waarschijnlijkheid om 10 uur al op bed. :P

caspar

Citaat van: Alex op september 02, 2010, 08:09:39 PM
Dan heeft Nout denk ik toch pech want we liggen naar alle waarschijnlijkheid om 10 uur al op bed. :P
alex is dan moe omdat hij zijn vw heeft moeten opzetten

Alex

Nee kan nu genieten van een goed bed in de vouwwagen. ;)

muis

Jee, Rianne, wat balen dat het zo krom moet. We zorgen dat er iets te drinken klaar staat voor Nout :J Als Alex ligt te snurken kan de rest vast niet slapen  :# :#

Edward heeft nu wachtdienst. Hij heeft geruild met een collega, die werkt dan volgende week de wachtdienst.

Richard

Richard

welkomstcomiteetje

Ik meld mij vrijwillig zelf aan.....drankje staat dan klaar.... bier of  W:

famprima

Citaat van: Alex op september 02, 2010, 08:09:39 PM

Get real!! om 10 uur naar bed op klapklupweekend... tsss tsss tsss...