Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

muis

We hebben nu een vlieger, die moet er tegen kunnen  :# maar de voorspelling is goed :J

Dank je Yella

Frankie

Dit weekend is goed te doen, maar eind van de volgende week zou het zomaar eens nog veel gunstiger klapweer kunnen zijn. :J

cewi

Nog 38 dagen en wat uren, minuten, secondes en millisecondes,,,,

Bonny

:> nu het mooie weer nog en dan komt het helemaal goed .
Over 38 dagen etc etc  :>
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Yolanda

:> We kunnen eigenlijk niet meer wachten!!  :#

Alex

Iemand zijn wagen al uit de stalling gehaald ? :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Citaat van: Alex op april 07, 2015, 07:21:18 PM
Iemand zijn wagen al uit de stalling gehaald ? :P

Nee zolang mag ie niet op de openbare weg staan  ::)

Alex

Tssss beetje klapper heeft toch een eigen plekkie voor de deur ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yolanda

Alex

Yolanda

Frankie

Citaat van: Alex op april 07, 2015, 07:21:18 PMIemand zijn wagen al uit de stalling gehaald ? :P
Vrijdagochtend. Misschien dat we dan ff gaan klappen. Zo niet (er is ondanks de hoge temperatuur een goede kans op regen), dan ga ik de trafo en de pomp van de watervoorziening en nog wat toeters en bellen (verlichting en 220v in de tent) monteren. Misschien ook nog een zwaailicht, een sirene en een carillion. :#

KenJo

Nee helaas! Maar ik zit net wel te kijken wanneer ik hem kan gaan ophalen voor het klapweekend. Zoals het er nu naar uit ziet kunnen we toch op donderdag komen ipv pas vrijdag.
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!