Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Er zijn er bij met bloembakken en vlonders dus ik ben bang dat die nog wel ff blijven

Ccindy

Misschien moeten we ze vast adviseren om met Hemelvaart thuis te blijven... ;-)
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

Nee joh krijgen we gewoon weer opmekingen dat ze het zo gezellig met onze club vonden.
Want hebben we wel vaker gehad. :P

En ik maar werken en werken terwijl jullie lekker voor de tent zitten. :(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Ccindy

Wij hebben ook heel hard gewerkt hoor Alex! Maar, het gevaarte staat, met luifel in de stormstand

Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Yolanda

Netjes Ccindy!

Hebben jullie "Epke" al gespot??  8)

muis

Ja, dakloze eekhoorn, hij zoekt nog een plekje om te slapen. ....... Hij kan de boom in

:#

jari

Citaat van: muis op mei 02, 2015, 07:54:40 PM
Ja, dakloze eekhoorn, hij zoekt nog een plekje om te slapen. ....... Hij kan de boom in

Nou dat is niet erg aardig hoor!! Je hebt toch ruimte genoeg in de flyer
Jevipro

Yolanda

Citaat van: muis op mei 02, 2015, 07:54:40 PM

:H :H

Die staan er genoeg denk ik. :#

Paulvh

Zo de Texelse boodschappen voor de  "grote" mensen  in huis gehaald. Lekker in de avond een drankje waar je warm van wordt

Paulvh

Oh jongens/meiden , nu vergeet ik wat. Ook aan een niet nader te noemen "kleine" man is gedacht :#

Marjootje

Paulvh

Albertine

Hebben we ook een eigen plek toegewezen gekregen door de camping? Mogen we niet kiezen???  :N :N :N

nieuweklapster

olaf

Wil je naar me staan Paul?

Ik neem deze mee.

The need for the many outweigh the needs of the few