Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Citaat van: Nirak op mei 05, 2015, 02:00:30 PMWas je op weg met de vouwwagen of alleen met de auto??
Alleen met de auto, maar ik ben vrij hoog, niet echt zwaar en ik heb een behoorlijke ladder op m'n dak liggen die nogal wind vangt. Nu lekker thuis :)

Paulvh

Ik zit hier op Texel met spanning de verslagen te lezen.  Hier op Texel amper een spat gevallen nu zelfs een strak blauwe hemel, maar veel heel veel wind. Ik weet niet vervelender is.

Nirak

Citaat van: Paulvh op mei 05, 2015, 03:30:46 PM
Ik zit hier op Texel met spanning de verslagen te lezen.  Hier op Texel amper een spat gevallen nu zelfs een strak blauwe hemel, maar veel heel veel wind. Ik weet niet vervelender is.

Veel wind..... Hoe is het met je genialiteit??
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Paulvh

Yolanda

Het weer is nu weer prima met volop zon, alleen die wind hé! Hopelijk komt Daniël zo vooruit komt op zijn fiets vanuit Zaandam. Wel wind tegen.  :?
Bij mijn overbuurman wel wat schade. Op het moment van de eerste onweer en bliksem stond hij met zijn handen in het water en kreeg een schok. Op dat zelfde moment ging al zijn verlichting aan en tv uit. Tv kastje stuk, maar verder geen schade.
Fijn dat het in Vessem allemaal mee is gevallen.

Paulvh

@Yolanda, dit is best heftig en bovendien erg gevaarlijk geweest. Nog een gelukje dat het bij materiële zaken is gebleven.

Alex

Huishoudelijke mededeling.
Hoor net van de leden die nu aanwezig zijn dat je iets tegen muggen mee neemt.

Ze zijn daar al vroeg actief en als je er niet tegen kunt kun je maar beter wat prikweg bij je hebben.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Wuppie_84

Bedankt voor de tip. Kids zijn vorig jaar helemaal lek gestoken.

olaf

Citaat van: Alex op mei 05, 2015, 09:26:02 PM
Huishoudelijke mededeling.
Hoor net van de leden die nu aanwezig zijn dat je iets tegen muggen mee neemt.

Ze zijn daar al vroeg actief en als je er niet tegen kunt kun je maar beter wat prikweg bij je hebben.
Hier hebben we zo ook al. :(
The need for the many outweigh the needs of the few

Wuppie_84

Het gaat hier flink tekeer. Flinke buien en onweer. Hopelijk valt het bij jullie mee.

muis

Net een kort maar krachtige hagelbui.  Nu weer droog en volgens buienradar straks nog een buitje. De temperatuur is meteen fiks omlaag.

Yolanda

Citaat van: Paulvh op mei 05, 2015, 05:49:27 PM
@Yolanda, dit is best heftig en bovendien erg gevaarlijk geweest. Nog een gelukje dat het bij materiële zaken is gebleven.

Zeg dat wel!

Citaat van: Wuppie_84 op mei 06, 2015, 04:05:15 PM
Het gaat hier flink tekeer. Flinke buien en onweer. Hopelijk valt het bij jullie mee.

Het was even heel heftig! De wind klapte tegen het raam, onweer, bliksem, hagel! Duurde gelukkig maar erg kort, maar het stormt aardig door!

muis

jari

Nou hier heeft het vanmiddag flink geregend en af en toe een paar hagelsteentjes er tussen maar ik zat lekker onder de veranda. Op den duur toch naar binnen gegaan ivm de kou. Nu komt het zonnetje hier tevoorschijn
Jevipro

Paulvh

Hier op Texel wederom geen spat gevallen. De omgeploegde weilanden zijn zo droog dat je gewoon gezandstraald wordt.