Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

mars

Dat moet je indoor gaan kamperen. Schoonhouden kan nou eenmaal niet. Het eerste krasje op een nieuwe auto doet ook altijd ff pijn. :#
Toch is het wel waar dat gedurende de vakantie het doek schoner wordt.
Moet er natuurlijk niet zo'n vogel z'n route over je klapkar hebben. Das dan minder... :#

Krizz

Citaat van: KlapJoeri op mei 17, 2015, 05:23:09 PM
Was heel gezellig!!

Nadeeltje van het weekend: Wij stonden onder -volgens mij- een eikenboom waar heel veel rotzooi uit naar beneden kwam.
De rotzooi mengde met de paar druppels regen die we gehad hebben en daardoor is de hele tent vol met vieze vlekken komen te zitten.
De tent is wel goed droog weggeborgen maar zit dus onder de vlekken. *bah!*

Gaat dit er de volgende regenbui weer af? Ik zit te denken om van de week nog een keer open te klappen en dan met de tuinslang (evt met zachte borstel) de tent schoon te spuiten als dit wil lukken.
Of kan ik gewoon zonder gevaar voor mijn tentdoek wachten tot de volgende keer klappen dat het eraf regent?
Iemand tips?
Drie weken Noorse zon en regenbuien  en hij is weer schoon.....
The KubbKing is dead... long live the New King

Frankie

Citaat van: mars op mei 17, 2015, 06:49:36 PMToch is het wel waar dat gedurende de vakantie het doek schoner wordt.
Afgelopen dagen vastgesteld dat, onafhankelijk van het merk, de doekkleur of het materiaal, het doek uiteindelijk overal gewoon vuiler wordt. En dat een fikse regenbui -en bij licht doek de zon-  beslist helpt, maar er helaas nu eenmaal niks is dat schoner wordt (dan nieuw) door gebruik. :N

mars

Nee en schrobben van het doek is al helemaal geen goed plan.
Zacht borstelen icm veel water kan nog, maar het effect hiervan is minimaal.

vic36shorty

Oftewel lekker door de zon laten verbleken en door de regen laten schoon spoelen

Alex

Zo ook weer thuis.

Weer veel drukte bij de tent gehad.
Was gezelig.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

Helaas is het lange weekend weer voorbij boehoe erg jammer morgen weer werken

Bonny

Dankjewel iedereen voor het geslaagde weekend !!!
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Marjootje

Dat was onze eerste voorjaarsklapweekend, voor  herhaling vatbaar. :J

Jootje1710

We hebben genoten van een heerlijk voorjaarsklapweekend, op naar het najaarsweekend  :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

muis

Wij zijn ook weer thuis.  Het was een super weekend. 

Citaat van: KlapJoeri op mei 17, 2015, 05:23:09 PM
Was heel gezellig!!

Nadeeltje van het weekend: Wij stonden onder -volgens mij- een eikenboom waar heel veel rotzooi uit naar beneden kwam.
het waren idd eikenbomen.  Wat er uit viel waren de vliesjes van de bladknoppen.  Een goede regenbui doet wonderen :J

Ccindy

Wij zijn ook weer thuis!

Onderweg bij De Lucht een hapje gegeten, net de auto uitgeladen. Nu Lucas in bad en naar bed doen, die baalt dat het klapweekend weer voorbij is. Dan kopje thee en dan mijn bed in, in de hoop dat mijn rug weer een beetje bijtrekt (met schoonmaken van de vouwwagen in een niet al te handige houding gezeten).

Was erg gezellig, maar ook wel weer fijn om thuis te zijn en de vw helemaal klaar te hebben voor de zomervakantie over 6,5 week.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

nieuweklapster

Hier een volledig afgemat kind met een huilbui waar maar geen eind aan lijkt te komen omdat ze haar vriendinnen mist.

Alex

Heb je het over Bert ? :P

Ik mis hem ook hoor.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Krizz

Citaat van: nieuweklapster op mei 17, 2015, 08:03:28 PM
Hier een volledig afgemat kind met een huilbui waar maar geen eind aan lijkt te komen omdat ze haar vriendinnen mist.
Was het fietsen zo zwaar voor Bert?
Ik had hem toch beloofd dat we nog wel eens samen gingen fietsen. ....:)2] :)2] :)2] :)2] :)2] :)2]
The KubbKing is dead... long live the New King