Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

PetraL

Wij zijn vandaag ff gaan kijken.  :> Bleek dat ik de eigenaren "kende". Heb meteen mijn reservering betaald. :-)
Het was wel al donker aan het worden. Maar het zag er mooi uit.
Er waren twee velden voor 28 plaatsen (per veld), dan gaan ze stroom ed aanleggen op het veld er "tussenin". Hoeveel plaatsen daar dan komen, zei hij nog niet echt.

s.hendrickx

Wij hebben er zin in. Het is wel voor ons de eerste keer. Ben benieuwd hoe het is. Gezellig

s.hendrickx

Wij hebben er zin in. Het is wel voor ons de eerste keer. Ben benieuwd hoe het is. Gezellig

Yolanda

Spannend!!!! Voor ons ook de eerste keer, kijken er echt naar uit.

vic36shorty

Jullie zijn niet de enige die er zin in hebben wij en vooral ik kan niet wachten

KenJo

Citaat van: PetraL op januari 05, 2015, 09:23:29 PM
Wij zijn vandaag ff gaan kijken.  :> Bleek dat ik de eigenaren "kende". Heb meteen mijn reservering betaald. :-)

OOOOOOOOOOOOOOOOO vals spelen?!?!?!?!

Maar idd voor ons ook de eerste keer klapweekend dus ik denk dat wij een weekje eerder de klapper ophalen om even warm te lopen zodat we geen flater slaan want dat zal je altijd zien.....

Het grootste vakantie trauma dat er bestaat: terwijl anderen lekker in de zon op het campingstoeltje zitten te kijken hoe jij de klapper neer gaat zetten gaat alles mis!  (ondanks dat je het al tientalle keren zonder problemen hebt gedaan) :#
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

PetraL

:-) ja valsspelerij, sorry :-)

Zelf houd ik daar totaal niet van ("leed"vermaak). Dus ik zal niet lachen!

Frankie

Citaat van: KenJo op januari 05, 2015, 10:02:07 PMHet grootste vakantie trauma dat er bestaat: terwijl anderen lekker in de zon op het campingstoeltje zitten te kijken hoe jij de klapper neer gaat zetten gaat alles mis!  (ondanks dat je het al tientalle keren zonder problemen hebt gedaan) :#
Daar zijn op het vouwwagenweekend speciale tribunes voor beschikbaar. De kaartverkoop start een week tevoren. Kinderen half geld :P

Alex

Er waren twee velden voor 28 plaatsen (per veld), dan gaan ze stroom ed aanleggen op het veld er "tussenin". Hoeveel plaatsen daar dan komen, zei hij nog niet echt.

Cewi heeft ooit voor ons gekeken.
We hebben overal spionnen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Hmmm zal me benieuwen hoeveel er bij kunnen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

jari

Citaat van: vic36shorty op januari 05, 2015, 09:41:21 PM
Jullie zijn niet de enige die er zin in hebben wij en vooral ik kan niet wachten
yeeeeeeeeeeeeeh vissen en dan raden wie er het meeste vangt  :O
Jevipro

Yolanda

vic36shorty

Citaat van: jari op januari 05, 2015, 10:19:46 PM
yeeeeeeeeeeeeeh vissen en dan raden wie er het meeste vangt  :O
Ja en ik ben het dus weer eens niet het zal ibbeltje wel weer zijn pffff

PetraL

Citaat van: Alex op januari 05, 2015, 10:17:06 PM
Hmmm zal me benieuwen hoeveel er bij kunnen. :P

Ik ook!
He, denk ik wel, twintig x gevraagd: hoeveel kunnen er komen? Wanneer zeggen jullie "stop"?
Niet een x een duidelijk antwoord op gehad.
Ik denk dat zij gewoon iedereen willen hebben.

Nogmaals ze gaan zelfs extra stroom aanleggen  :>