Het Grote voorjaars klapweekend Chat-topic (2015)

Gestart door Alex, oktober 02, 2014, 10:02:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Nog even doorzetten.
Vandaag de kortste dag en we gaan dus weer de goede kant op. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

vic36shorty

Frankie

Citaat van: Paulvh op december 21, 2014, 10:16:23 AMBijv. Alle Holtkampers bij elkaar plaatsen voor een pr stunt...
Het is ook wel makkelijk als ze allemaal bij elkaar staan. Dan kun je ze tenminste allemaal tegelijk ehh... ehhh...  >:(

O, sorry. :#

KlapJoeri

Dat kijkt wel lekker opgeruimd in ieder geval  :**

Maareuhw de kracht van de club is natuurlijk iedereen gezellig door elkaar heen!!
The cold never bothered me anyway.....

Yella

Vandaag mijn kleinzoon gezien. 14de geboren, maar ging niet eerder vanwege grote afstand en drukte.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Swede

Citaat van: KlapJoeri op december 21, 2014, 04:35:33 PM
Maareuhw de kracht van de club is natuurlijk iedereen gezellig door elkaar heen!!
+2

live life outdoors

Yolanda

Citaat van: Yella op december 21, 2014, 06:22:57 PM
Vandaag mijn kleinzoon gezien. 14de geboren, maar ging niet eerder vanwege grote afstand en drukte.

Van harte gefeliciteerd!!!

Alex

Citaat van: Swede op december 21, 2014, 06:30:37 PM
+2

Maak daar meer +100 van en dit zal ook altijd de opzet blijven van het grote klapweekend.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Krizz

Citaat van: KlapJoeri op december 21, 2014, 04:35:33 PM
Dat kijkt wel lekker opgeruimd in ieder geval  :**

Tuurlijk de coccoons tussen de Kytes en de spacers  ;-)
The KubbKing is dead... long live the New King

Yella

olaf

Gefeliciteerd Opa  :P
The need for the many outweigh the needs of the few

bensi

Citaat van: Yella op december 21, 2014, 06:42:15 PM
Mhh, staat in het verkeerde topic. Niet goed opgelet.
Toch gefelicteerd Jelle !!!!!!!
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Drees

:> W:

Paulvh

Van harte!  W: bier :>

Yella